Gå til innhold

Aprilfest 2012 - Bykatt - Næringsvett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint at du er fornöyd med kameraet! Det höres jo veldig bra ut og ser bra ut også (dine bilder, tenker jeg på). Har du solgt alt µ4/3-utstyret?

Jeg har bestemt meg for å holde meg til 5D (og S95) for nå. Drasser gjerne rundt på det overalt :) og det var en av grunnene til at jeg valgte å satse på et riktig flott objektiv, men for deg som reiser så mye forstår jeg at du vil ha/trenger noe mindre.

Lenke til kommentar

mm vaffler er godt! hehe ser ut som pusen også liker ingrediensene dine, pass på så han ikke spiser di opp :) Fint bilde.

Pus er en dame! :)

Mange deilige tallerkener her! Et bilde som jeg må trekke frem er det med kjøttkaker, hvor sausdråpene øverst til høyre, setter prikken over ien på komposisjonen. Mye bra! :)

Takk!

Fint at du er fornöyd med kameraet! Det höres jo veldig bra ut og ser bra ut også (dine bilder, tenker jeg på). Har du solgt alt µ4/3-utstyret?

Jeg har bestemt meg for å holde meg til 5D (og S95) for nå. Drasser gjerne rundt på det overalt :) og det var en av grunnene til at jeg valgte å satse på et riktig flott objektiv, men for deg som reiser så mye forstår jeg at du vil ha/trenger noe mindre.

Jeg orket ikke dra opp 5D-en fra veska selv om jeg bar det med meg, jeg, så det handler ikke bare om reisevirksomhet for min del. :D

Morsom...tørkede urter. Katter liker jo mynthe i hvert fall.

Den tørkede urten var en gang en husfred... ;)

Variert meny, fint presentert! LIkte godt bildet av katten som går løs på urtene.

Bruker 5n mest for tiden jeg også, har tenkt litt på Sony Nex 50 mm, det er den du har? I så fall, fornøyd? Har forsåvidt en 50 mm, men kunne selvsagt vært greit med autofokus i blant..

Takk! Det er Sony NEX 50mm jeg har, og jeg er fornøyd, men har ikke hatt den så lenge.

Lenke til kommentar

Skikkelig ragg på pusen, får man si. Liker kveldsmat - klart og kontant! Selv om du helst skulle hatt med Kari også, da. :)

Pus er norsk skogkatt der ragg tilhører vinterfrisøren. Og Kari er utrolig morsom.

Nå fikk jeg lyst på en "skinkmacka"! :) Forresten, hva sier man på norsk (brød med pålegg, mener jeg)?

Nautica har alt tilbudt en lokal oversettelse. Selv ville jeg kanskje sagt brødskive med skinkepålegg. :D

mmm syltaagurk er jo bare snadder da på pålegg. :) Fint bilde.

Jeg er glad i det! Takk!

Brødet så godt ut....blir kveldsmat snart nå ja... :yes: (følger dine fristelser :) )

Hihi!

Hadde det ikke vært for agurkene, så kunne det fristet ;) Godt å se at det ikke bare meg som har forenklet middag enkelte dager.

Dette var kveldsmat, og ikke middag, for dagen, men kunne forsåvidt ha vært middag også.

Kveldsmaten ser fristende ut - selv om jeg ikke er så glad i sylteagurk! Perfekt fokus og hvitbalanse i mine øyne. Justert hvitbalansen i Raw?

Takk! Her har jeg gjort fint lite i etterbehandlingen, faktisk.

Lenke til kommentar

Er det låv å si s..hkål? God helg! :) Knallfint bilde med deilig dybdeskarphet.

Schkål! Ja, det er i grunnen det første bildet der jeg virkelig ser OOF-områdene som 50mm-objektivet er i stand til å produsere, og synes den så ganske smooooooth ut.

Nå snakker vi næringsvett - men snitt er ikke akkurat de største glassene rundt omkring?

(Og snart kommer Trondster og hevder jeg kun nyter øl av fingerbøl :))

Jeg synes selv det var litt stilig at det ikke er mulig å få noen forståelse av hvor lite glasset er på bildet, det er ingen kjente referanserammer til størrelse.

Snitt er jo små porsjoner, men det går an å bestille flere. Det betyr at ølen aldri blir doven og lunken!

Fine reflekser i glasset....

Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...