Bykatt Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Aprilfest 2012 - Bykatt - Næringsvett Bruker: Bykatt Utfordring: Dårlig med fotoinspirasjon etter jeg fullførte årsutfordringen min i fjor. Må komme i gang igjen. Ganske idèløs til aprilfesten også, men mens jeg satt og drakk god drikke og knasket på snop, slo det meg at det må gå an å ta bilde av ulike spiselige og drikkandes saker som passerer en i løpet av en dag. Deltakernivå: Pingle Utstyr: Sony Nex-5N Tilleggsutfordring: Fullføre er nok for meg for tiden 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 R Sony Nex-5N og SEL 50f18@f/5.0, ISO 100, 1/800 s. Klikk på bildet for å åpne det eksternt i større størrelse. Hva dagens bilde har med temaet næringsvett å gjøre? Hint: tittelen til bildet. 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Mye næring der ja, spesielt B-vitaminer 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Og det er bra for håret 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Jeg visste dere ville forstå... 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Er gutt jo, oppvokst på den slags Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Åja...forstod etter et par andre kommentarer. Og bildet var riktig pent komponert. Har du nytt kamera også..lurer på om det var det Anita valgte å kjøpe nå.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Åja...forstod etter et par andre kommentarer. Og bildet var riktig pent komponert. Har du nytt kamera også..lurer på om det var det Anita valgte å kjøpe nå.. Jeg er på kronisk jakt etter et best mulig kamera i liten forpakning... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Slitsomt å bytte kamera for ofte .. har ikke lyst til å bruke tid på det jeg. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Slitsomt å bytte kamera for ofte .. har ikke lyst til å bruke tid på det jeg. Hehe -- jeg elsker det, det er jo en del av moroa! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ja, vet du er hekta på det der.....morsomt det; jeg er litt hekta på en del andre gadgeter jeg... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Publiv Sony Nex-5N og SEL50f18@f/2.0, ISO 400, 1/80s. Klikk på bildet for å åpne det eksternt i større størrelse. 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 mm ble sulten og tørst nå.. Fin dybdeskarphet og skarphet. Forteller en liten historie, likte dette. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Det var innbydende...(nå må jeg finne noe å spise!) , stemningsfulle farger også Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Bedre middag enn min - mange gode sider med publiv Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Måtte tenke en liten stund på hva du mente med bilde 1, men skjønte den da jeg leste kommentarene. Bilde 2 syns jeg fanger stemning. Pent resultat. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Liker den litt uvanlige komposisjonen i bilde 1, og stemningen/fargene i bilde 2. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Vært borte, men er hjemme igjen, og så flott med mange kommentarer. mm ble sulten og tørst nå.. Fin dybdeskarphet og skarphet. Forteller en liten historie, likte dette. Takk! Jeg skal kanskje ikke si det selv, men til og med nå, selv om det "bare" var rester, så blir jeg sulten av å se på bildet! Det var innbydende...(nå må jeg finne noe å spise!) , stemningsfulle farger også Takk. Neste gang vi er på fototreff i Oslo, må vi svinge innom dette stedet. Veldig hyggelig. Bedre middag enn min - mange gode sider med publiv Publiv har definitivt sine sider. Måtte tenke en liten stund på hva du mente med bilde 1, men skjønte den da jeg leste kommentarene. Bilde 2 syns jeg fanger stemning. Pent resultat. Takk. Liker den litt uvanlige komposisjonen i bilde 1, og stemningen/fargene i bilde 2. Takk-takk. 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Foreløpig ikke noe pes å følge opp aprilfesten, det er jo ferie. Dessuten bringer påskehøytiden diverse middagsinvitasjoner -- for oss med næringsvett. Middagsgjest Sony Nex-5N med SEL50f18@f/2.2, ISO 250, 1/80s Middagsgjest II Sony Nex-5N med SEL50f18@f/2.0, ISO 200, 1/80s 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Lekkert. Bra jeg nettopp har spist middag, ellers ville jeg i alle fall måttet spise nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå