Gå til innhold

Aprilfest 2012 - Bykatt - Næringsvett

Anbefalte innlegg

Aprilfest 2012 - Bykatt - Næringsvett

Bruker: Bykatt

Utfordring: Dårlig med fotoinspirasjon etter jeg fullførte årsutfordringen min i fjor. Må komme i gang igjen. Ganske idèløs til aprilfesten også, men mens jeg satt og drakk god drikke og knasket på snop, slo det meg at det må gå an å ta bilde av ulike spiselige og drikkandes saker som passerer en i løpet av en dag.

Deltakernivå: Pingle

Utstyr: Sony Nex-5N

Tilleggsutfordring: Fullføre er nok for meg for tiden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åja...forstod etter et par andre kommentarer. Og bildet var riktig pent komponert. Har du nytt kamera også..lurer på om det var det Anita valgte å kjøpe nå..

Jeg er på kronisk jakt etter et best mulig kamera i liten forpakning... ;)

Lenke til kommentar

Vært borte, men er hjemme igjen, og så flott med mange kommentarer.

mm ble sulten og tørst nå.. Fin dybdeskarphet og skarphet. Forteller en liten historie, likte dette. :)

Takk! Jeg skal kanskje ikke si det selv, men til og med nå, selv om det "bare" var rester, så blir jeg sulten av å se på bildet! :D

Det var innbydende...(nå må jeg finne noe å spise!) , stemningsfulle farger også :yes:

Takk. Neste gang vi er på fototreff i Oslo, må vi svinge innom dette stedet. Veldig hyggelig.

Bedre middag enn min - mange gode sider med publiv :)

Publiv har definitivt sine sider. ;)

Måtte tenke en liten stund på hva du mente med bilde 1, men skjønte den da jeg leste kommentarene. Bilde 2 syns jeg fanger stemning. Pent resultat.

Takk.

Liker den litt uvanlige komposisjonen i bilde 1, og stemningen/fargene i bilde 2.

Takk-takk. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Foreløpig ikke noe pes å følge opp aprilfesten, det er jo ferie. Dessuten bringer påskehøytiden diverse middagsinvitasjoner -- for oss med næringsvett. :D

Middagsgjest

DSC01573-S.jpg

Sony Nex-5N med SEL50f18@f/2.2, ISO 250, 1/80s

Middagsgjest II

DSC01586-S.jpg

Sony Nex-5N med SEL50f18@f/2.0, ISO 200, 1/80s

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...