soccet Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Hei Er det mulig å kjøre WPF applikasjon under ios iform av app? Har ett prosjekt der jeg bruker WPF til styring av Microcontroller og ser på diverse muligheter for å kontrollere Microcontrolleren via IPAD/IPHONE. Noen som har erfaring med dette? Mvh Soccet Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 WPF fungerer nok ikke til iphone, men bruker du C# kan du kompilere til iphone gjennom monotouch. Lenke til kommentar
soccet Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 WPF fungerer nok ikke til iphone, men bruker du C# kan du kompilere til iphone gjennom monotouch. interessant.. Er det mulig å cross compilere dette under Win eller unix? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 .net og mono kompileres under kjøring på samme måte som java, så ja. Akkurat når det gjelder monotouch så tror jeg kun windows og mac støttes men mono støtter linux også. Les mer om det her: http://mono-project.com/Main_Page Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 .net og mono kompileres under kjøring på samme måte som java, så ja. Akkurat når det gjelder monotouch så tror jeg kun windows og mac støttes men mono støtter linux også. Les mer om det her: http://mono-project.com/Main_Page Ehh, skal du bruke mono touch og deploye til iPhone må du vel likevel kompilere på en Mac?! Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Du kan nok ikke bruke wpf for å lage gui. MonoTouch lar deg derimot lage native ios apper med ios gui via c#. Når jeg prøvde det for et år siden måtte man ha en apple pc med utviklerlisens og xcode for å bruke det. Endret 3. april 2012 av thelomen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Ja, jeg glemte den delen. Men OSX kan kjøres virtuelt så man må ikke kjøpe en ny pc bare for å kompilere ett program til iphonen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå