Aetius Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Øyh! Væresnillnåh! Nåja, han er jo en usedvanlig vakker ung mann, så det får gå for denne gang. *plystre* Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Øyh! Væresnillnåh! Nåja, han er jo en usedvanlig vakker ung mann, så det får gå for denne gang. *plystre* Bedre at det er deg enn meg Flere akamister i fri dressur: 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 synes jeg ser litt skeptisk ut på det bildet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Da vi var på pub'en, så lånte noen kameraet mitt og tok et stilig bilde av kaian. Jeg har tillatt meg å radbrekke det litt med min mangelfulle editerings-kunnskaper: Originalen ser slik ut:<br> 4 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Ser ut som et kjempe bra treff! (selv i noen litt dårlige områder azathosk) Får håpe det ikke blir for lenge til neste mulighet igjen! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Da vi var på pub'en, så lånte noen kameraet mitt og tok et stilig bilde av kaian. Jeg har tillatt meg å radbrekke det litt med min mangelfulle editerings-kunnskaper: Jeg påtar meg æren for selve eksponeringen der. Skulle bare teste kameraet, og det ble jo en artig test. Viser også at noen bilder må redigeres for å bli virkelig bra. Kan vi kalle det et "joint-effort-art-project"? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det der syntes jeg var et veldig bra portrett av kaian! Kunne kanskje ønske meg at han hadde blikket mer festet i kamera, men det er også det eneste. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Og supermodell Kaian bør snart begynne å kreve honorar i supermodell-klassen... 2 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Det der syntes jeg var et veldig bra portrett av kaian! Kunne kanskje ønske meg at han hadde blikket mer festet i kamera, men det er også det eneste. Er det trist at jeg får til gode portretter når jeg ikke prøver, og generellt dårlig portretter når jeg faktisk prøver? (edit: og når Tom gjør redigeringa, selvfølgelig) Endret 28. mars 2012 av azathosk Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 hvis en planlegger portretter så har ofte den du tar bilde av en tendens til å "binde seg", noe som gjør at portrettene nødvendigvis ikke blir så bra. det mest perfekte, etter min erfaring, er å ha noe å avlede personens fokus med slik at den slapper mer av. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Som f.eks. øl og en Tom man kan snakke med. Funker som fjell, fant jeg ut. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Hyggelig å høre at jeg er å snakke til. Øl gjør meg dog ikke mindre snakkesalig Her er noen fler bilder: 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå