TheNarsissist Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Hei, får en kompis på besøk i kveld. Tenkte vi kunne spille litt co op på ps3. Noen som har tips til noen fete split screen co op spill som jeg kan kjøpe på Ps store? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Fuck kjøpte nettopp Ps pluss for 3 måneder i den tro at jeg skulle få Rainbow six vegas 2 og resident evil 5 gratis for den perioden. Så viser det seg å være 1 times demo. FML Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Har dem, lei dem. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Nå er jo dette ganske mye for sent, men det kan jo hende du vil spille igjen senere en gang. Jeg kan virkelig anbefale Guardian of Light, selv om det ikke akkurat er det nyeste spillet på PS Store lenger. Alt er lagt opp til 2-player, og det er litt gjenspillbarhet i spillet også. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Trur portal 2 har split screen. skal ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Trur portal 2 har split screen. skal ikke si noe sikkert. Portal 2 har split screen. Den er veldig underholdende også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå