LTgriM1977 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Har sett hos en del andre at musikken som vennene deres lytter til vises i feeden til høyre, samt på veggen. Dette gjør det ikke hos meg. Jeg benytter Spotify også. Noen som vet hvor man kan "slå på" denne funksjonen? Det er altids fint med litt musikkinspirasjon fra venner.. Lenke til kommentar
Catgirl Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 For at du skal klare dette, må du koble deg til facebook via Spotify Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) I filmenyen i Spotify går du på edit - preferences og huker av "Show what I listen to on Facebook" under "Activity sharing". edit: Du må selvsagt være koblet til facebook via Spotify først som Catgirl sier Endret 24. mars 2012 av arco3 Lenke til kommentar
LTgriM1977 Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg er tilkoblet via spotify og jeg deler hva jeg spiller på FB. problemet er at jeg ikke ser hva andre hører på i Facebook feeden.. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Okei, da misforsto jeg hva du mente Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå