Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Aston Villa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekstremt irriterende. Lyden henger over 20 sekunder foran bildet. Switcher over til Liverpool-kampen og lyden er helt i sync pluss bedre bildekvalitet.

Stopp streamen helt og åpne den på nytt. Problemet ble bort her da jeg gjorde det i stad.

Da har du bare tilgang til hovedkampen på PL1, du må se på Sumo

Åja, stemmer det ja.. Love life!

Fant heldigvis en allright stream som jeg kunne se på :p

Du skal ha fått gratis Sumo ut året om du er parabolkunde.
Lenke til kommentar

Det stemmer

Som andre da påpeker så sendes det kun kamper på PL1 HD klokka 4 på lørdager, nye regler fra England grunnet en rettsak de tapte.

Nå må du enten ha kabeltv, sumo, eller se kampen på nett.

Det ble iallefall sagt at parabolkunder skulle få gratis tilgang til de andre kampene på nett, men har ikke sjekket dette selv enda.

Lenke til kommentar

Ekstremt irriterende. Lyden henger over 20 sekunder foran bildet. Switcher over til Liverpool-kampen og lyden er helt i sync pluss bedre bildekvalitet.

Stopp streamen helt og åpne den på nytt. Problemet ble bort her da jeg gjorde det i stad.

Prøvde det fem ganger, før jeg tømte hele nettleseren og prøvde det igjen. Da fungerte det. Takk.

Lenke til kommentar

Pause 2-0. Glimrende førsteomgang av oss. Skal jeg pirke på noe så er det venstreside defensivt og at RvP virker sliten og uengasjert. Kanskje gi ham hvile fra 60 minutt i dag.

Ellers så er jo 2-0 som kjent en skummel ledelse. Scorer Villa tidlig i andre omgang så blir det en helvettes match. Viktig at dette ikke skjer, men det er ikke særlig mye som tyder på at Villa skal score heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pause 2-0. Glimrende førsteomgang av oss. Skal jeg pirke på noe så er det venstreside defensivt og at RvP virker sliten og uengasjert. Kanskje gi ham hvile fra 60 minutt i dag.

Ellers så er jo 2-0 som kjent en skummel ledelse. Scorer Villa tidlig i andre omgang så blir det en helvettes match. Viktig at dette ikke skjer, men det er ikke særlig mye som tyder på at Villa skal score heller.

Hadde vært artig å prøvd ut Chamberlain eller Walcott på topp i dag. Synd Afobe er på utlån slik sett. Er bedre enn både Park og Chamakh.

Lenke til kommentar

Enig, putt et mål tidlig i andre og ta RvP av. Han har gjort seg fortjent til en tidlig hvil.

Lenke til kommentar

Gervinho virker som om han har mistet litt av flyten siden han kom hjem fra Afrika :/

Ikke rart det.. temmelig vanlig dessverre for spillere som drar til ACN å komme tilbake og slite resten av sesongen. Syntes dog Gervinho ikke har vært ille i dag. Meget spillbar og jobber knallhardt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...