Benbjo Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 RvP har virkelig ikke justert siktet sitt de siste ukene. Hva skjer? 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Den skal du sette Van Persie. Det er ikke en lett sjanse, men van Persie pleier som regel å være upåklagelig god på de der. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Sikkert presset for å komme over 30 mål. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Strålende forsøk av Arteta! Meget bra redning av keeper. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Den skal du sette Van Persie. Det er ikke en lett sjanse, men van Persie pleier som regel å være upåklagelig god på de der. Du har rett i det - men man må i det minste forvente at han skal gjøre noe mer ut av det der enn han gjorde. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg stoppet spilleren og startet den på nytt. Lyden er upåklagelig nå. Har prøvd Play/Pause, Stop, oppdatere nettleser, bytte nettleser, ingenting fungerer, hva gjorde du? Trykket egentlig bare på stopp, ventet 10 sekunder og trykket play. Så slik sett har du vel gjort det allerede. Merkelig. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Herre for et tempo vi spiller med nå. Utklassing. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Sikkert presset for å komme over 30 mål. Tok lang tid for han å komme tilbake i form etter han hadde presset på seg for å slå Shearer sin gamle rekord. Håper ikke samme er tilfelle nå. Da blir det skralt med mål fremover av vår mann. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Noen som har funnet en løsning på lyd og bilde synkroniseringen? Ekstrem kjip måte å se fotball på, spesielt med en så døv kommentator som avslører målene et halvt minutt før det skjer. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg stoppet spilleren og startet den på nytt. Lyden er upåklagelig nå. Har prøvd Play/Pause, Stop, oppdatere nettleser, bytte nettleser, ingenting fungerer, hva gjorde du? Trykket egentlig bare på stopp, ventet 10 sekunder og trykket play. Så slik sett har du vel gjort det allerede. Merkelig. Fikk ordnet det nå. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Elsker Rosicky for tiden Alltid hatt sansen for han! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 "Bra" det ikke bare er jeg som har problemer med TV2 PL. Jeg har lyd og bilde på TV2 PL1, hverken lyd eller bilde på noen andre. Jeg får flyte gjennom en Liverpool kamp, da.. Parabolkunde? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Da har du bare tilgang til hovedkampen på PL1, du må se på Sumo Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Er det ikke da blit slik at de da kun kan sende en av 16:00 kampene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå