Sjøbanan Skrevet 24. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2012 Hei, lurer på hva som er inn idag blant folk fra aldersgruppen 25+ Liker selv at brillene ikke er store! Men all forslag og hjelp tas imot med stort Takk! Mvh Stian H. Jensen Prisklassen er også åpen, men er selvfølgelig ikke feil om jeg må behandle dem som diamanter Lenke til kommentar
Catgirl Skrevet 24. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg er jo jente.. Så bruker litt forskjellige egentlig.. Akkurat nå har jeg et par "brune" (kan man si) som er litt lange, så det kommer ikke sol inn på sidene.. og det er jo veldig bra Syntes jeg da Jeg anbefaler noen litt lange.. De er helt tett for solyset Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 26. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 Har virkelig ikke noe valg enn å si at at "Carrera Champion" er tidenes briller. Uansett samma F... Legendebriller. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 syns egentlig de her er ganske greie. de er så billige så du kan jo bare bestille 3 par, så har du hvis et blir ødelagt. http://www.hm.com/no/product/97200?article=97200-D#article=97200-A Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 26. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 Ray -Ban Pilotbriller! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Moderatormelding Fjernet salgspost. KristianModerator Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 22. september 2012 Rapporter Del Skrevet 22. september 2012 Sjekk ut Ray-Ban og Persol. To solide merker til en grei pris. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 28. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2013 Har virkelig ikke noe valg enn å si at at "Carrera Champion" er tidenes briller. Uansett samma F... Legendebriller. This. 500-700 kr på salg, men det er briller som følger deg resten av livet og som du kan gi til barnebarna dine i arv. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2013 Carrera champion er jo faen meg helt krise. Kjøp noe ordentlig istedenfor. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 28. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2013 Hva skal du bruke de til? Jeg er solgt på Oakley, fordi jeg synes de har best glass. Til bilkjøring foretrekker jeg polariserte glass, men det er ikke nødvendig i andre situasjoner. Skal du bare se kul ut er det sikkert andre merker som passer bedre og som gir mer "cred", ja, da passer sikkert de "pandaøyne" brillene som tidligere ble nevnt her - Carrera Champion. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Endret 28. mars 2013 av dicktator Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. april 2013 Rapporter Del Skrevet 5. april 2013 Har virkelig ikke noe valg enn å si at at "Carrera Champion" er tidenes briller. Uansett samma F... Legendebriller. Kanskje de styggeste brillene jeg ser. 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Minner meg om et sett med saggy tits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå