CavemaNz Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Tusen takk Skal få testet det litt mer i morgen. Kjøpte meg iPad versjon av 5D Mark III Experience, tror den er lettere å tolke enn bruksanvisning på dansk/svensk Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Tusen takk Skal få testet det litt mer i morgen. Kjøpte meg iPad versjon av 5D Mark III Experience, tror den er lettere å tolke enn bruksanvisning på dansk/svensk iPad brukeveiledning høres supert ut. Den må prøves , takk for tipset. Gleder meg til jeg får mitt kamera ......en gang :-) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg bruker og laste ned manualer fra Canon download center og printe den ut i A4. Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Greide ikke og holde meg lenger , sikkert dumt , og prisen vil sikkert falle enda mer . Skulle også egentlig vente til etter Photokina , men et nytt 5D MkIII er på vei Håper ikke prisen faller med en gang , men på grunn av at jeg er student fikk jeg det jo til en grei pris likevel. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Ingen grunn til å bekymre seg over hva prisen er i morgen. Du har kjøpt kamera nå, og kan dermed begynne å bruke det så fort kamera er i hus. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Gratulerer! Du blir garantert fornøyd, autofokusen er vilt bra Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Takk , det er nok rett. Gleden ved og begynne og bruke det er større en skuffelsen om prisen skulle gå ned. Og ja , autofokusen er noe av det jeg er mest spent på. Det var en av grunnene til at jeg fant det argumenterende nok til og velge MkIII fremfor MkII. Som sagt hadde jeg 7D tidligere og ver redd for og ofre autofokusdelen. Med 5D MkIII har jeg forstått at den er enda bedre og enklere enn 7D og spesifisere. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Gratulerer med et nytt og råbra kamera! MK3 gir noen av verdens flotteste bilder, faktisk bedre enn 1Dx til 55 000kr, i noen situasjoner. Har vanvittig lyst på MK3 jeg også, men har mer eller mindre bestemt meg for MK2 da det blir dyrt nok fra før å holde på med oppgraderinger til 2 systemer. Men grattis! Bare følelsen av å vite at et slikt kamera ligger baki en postbil på vei til deg, må jo være fantastisk til og med Endret 30. august 2012 av IceBlitz Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Gratulerer med et nytt og råbra kamera! MK3 gir noen av verdens flotteste bilder, faktisk bedre enn 1Dx til 55 000kr, i noen situasjoner. Har vanvittig lyst på MK3 jeg også, men har mer eller mindre bestemt meg for MK2 da det blir dyrt nok fra før å holde på med oppgraderinger til 2 systemer. Men grattis! Bare følelsen av å vite at et slikt kamera ligger baki en postbil på vei til deg, må jo være fantastisk til og med Takk for det , er utrolig spent på førsteinntrykket samt begynne og ta kameraet i bruk. Har fått sporingsnummer og håper det er fremme hos meg på lørdag. Hvis ikke blir det en laaaang helg :-)) 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Haha ja Det er ikke noe greit å gå rundt å vente på ting som man brenner så mye for Husker når jeg skulle kjøpe GH2 og gledet meg noe helt vanvittig. Fikk det dog ikke før 2 måneder etter bestilling, og det var fælt hehe. Kan ikke forestille meg hvordan det må være å vente på et 5D3 Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Fikk SMS fra posten...."forventet levering 31.08"...det er jo i morgen har posten fått sving på sakene??? 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Fikk SMS fra posten...."forventet levering 31.08"...det er jo i morgen har posten fått sving på sakene??? Neida, jeg jobber på posten og tenkte jeg skulle kødde litt med deg, du får det nok ikke før om omtrent 2 uker Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hvis enkelte ikke forsto innlegget mitt så er det bare tull og tøys Endret 30. august 2012 av Nautica Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hehe Idet jeg leste den første setningen begynte jeg å lure på om det stemte. Hadde vært sykt moro, får en SMS og så er det bare en fra et forum som kødder hehe Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hehe , det hadde ikke vært morsomt nei :-)) Det var heldigvis en link med samt at jeg har en app fra posten som sier det samme , men i dagens hackerverden så vet man jo aldri :-) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Har hatt kameraet i ca 2 mnd nå, og er fortsatt som en liten unge med favoritt leketøyet sitt. Jeg klarte ikke å vente på prisnedgang, men det kan jeg ikke tenke på nå. Dette er det desidert beste leketøyet jeg noen gang har hatt! Gled deg Helge! 1 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Gratulerer! Du blir garantert fornøyd, autofokusen er vilt bra Begynner å bli like bra som Nikon(AF) var for et par år siden... Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Gratulerer! Du blir garantert fornøyd, autofokusen er vilt bra Begynner å bli like bra som Nikon(AF) var for et par år siden... Det er mulig det flageborg , men jeg har aldri eid et Nikon og dette blir mitt 7nd Canon speilrefleks ( AE-1 , EOS 620 , 10D , 30D , 50D , 7D og nå 5D MkIII. Jeg kan ikke si at autofokusen har satt noen begrensning men blittmerkbart bedre etterhvert. Nå sier noen at autofokusmodulen og brukevennligheten til 5D MkIII overgår D800 så noe må ha skjedd. Så kanskje man kan omformulere setningen din litt og si at Canon har blitt bedre enn Nikon(AF) er for øyeblikket. Uansett er det nok nå blitt liten forskjell på dette punktet , andre faktorer er viktigere og mer merkbare. 5 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 @Flageborg: Det var en flåsete kommentar. @Helge: Har du hentet det? Misunner deg skikkelig nå Kan du forsøke å få lagt opp noen bilder her i løpet av dagen, alltid gøy å se hva ferske ambisjoner og gleder kan gjøre med bilder. Og så er det generelt sett bare kjempegøy å se på bilder fra MK3 da de er så fantastisk flotte Det hadde også vært utrolig fett med sammenligningsbilder mellom 7D og 5D, for det har jeg aldri sett. Noen side ved side bilder kanskje? Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 @Flageborg: Det var en flåsete kommentar. @Helge: Har du hentet det? Misunner deg skikkelig nå Kan du forsøke å få lagt opp noen bilder her i løpet av dagen, alltid gøy å se hva ferske ambisjoner og gleder kan gjøre med bilder. Og så er det generelt sett bare kjempegøy å se på bilder fra MK3 da de er så fantastisk flotte Det hadde også vært utrolig fett med sammenligningsbilder mellom 7D og 5D, for det har jeg aldri sett. Noen side ved side bilder kanskje? Nå er jeg på skolen og i følge posten app så er den på vei til postkontoret så jeg håper at kameraet kommer frem i dag. Om jeg får lagt ut blder i dag er tvilsomt siden jeg er en slik som følger brukerveiledningen slavisk før jeg tar noe nytt i bruk Batterier må også lades. Men jeg skal prøve så fort som mulig selvfølgelig. Ellers har jeg solgt 7Dn min men kan prøve og finne noen gamle testbilder for sammenligning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå