Gå til innhold

Førsteinntrykk: Canon 5D Mark III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dem som har sittet på gjerdet å vurdert å kjøpe en 5D2, så går det mot siste sjangse.

FotoVideo's messetilbud på 10,995.- er merket med "Sluttsalg"!

 

Ja, det er nok mer logisk. Skal du ha et objektiv er det altså et ok tilbud. Er vel for dumt å tro man får dette huset til under 20000 i Norge det neste året uansett.

Heldigvis så tok du feil; Interfoto;

post-157018-0-04789500-1350289722_thumb.jpg

Canon EOS 5D Mark III kamerahus

Dagstilbud tirsdag 16. oktober (maks 1 stk. per kunde)

KUN KR. 19.999,-

 

Før kr. 24.500,-

 

Hei - det der var litt av et tilbud. Men jeg bor jo ikke i Oslo. Lurer på om man kan bestille på nett kameraet eller om man MÅ møte opp fysisk?

Lenke til kommentar

Tilbudet gjelder også på nett. Ringte og spurte. De har et et par og tyve modeller ute for salg (glemte å spørre hvor mange som var med kit-objektivet og hvor mange som var uten).

 

Usikker på når tilbudet legges ut i morgen (eller i natt), da jeg ble satt over til en annen for å få svar på det, men ingen tok telefonen.

 

Ser butikken åpner 08.00, så da antar jeg tilbudet kommer på nett senest 08.00.

Lenke til kommentar

Tilbudet gjelder også på nett. Ringte og spurte. De har et et par og tyve modeller ute for salg (glemte å spørre hvor mange som var med kit-objektivet og hvor mange som var uten).

 

Usikker på når tilbudet legges ut i morgen (eller i natt), da jeg ble satt over til en annen for å få svar på det, men ingen tok telefonen.

 

Ser butikken åpner 08.00, så da antar jeg tilbudet kommer på nett senest 08.00.

 

Da sitter jeg klar imorgen kl. 8 :-) :-) :-)

 

Seriøs butikk dette, håper jeg?

Lenke til kommentar

Wow, der fikk FotoVideo en nesetyver hva deres onsdagstilbud angår. Her får man med 24-105 for prisen de tar, et objektiv man fint kan selge for 7000 kroner. :)

De må ha hørt deg, for nå svarer de på Interfoto tilbudet, som igjen betyr flere kameraer til hyggelig pris. :new_woot:

post-157018-0-46543800-1350332943_thumb.jpg

Endret av arthon
Lenke til kommentar

Wow, der fikk FotoVideo en nesetyver hva deres onsdagstilbud angår. Her får man med 24-105 for prisen de tar, et objektiv man fint kan selge for 7000 kroner. :)

De må ha hørt deg, for nå svarer de på Interfoto tilbudet, som igjen betyr flere kameraer til hyggelig pris.

Ser ut som FV matcher tilbudet ja, og beholder rabatten på ekstrautstyr, 50 hus er jo litt.

Endret av se#
Lenke til kommentar

For dem som har sittet på gjerdet å vurdert å kjøpe en 5D2, så går det mot siste sjangse.

FotoVideo's messetilbud på 10,995.- er merket med "Sluttsalg"!

 

Blir det ikke sluttsolgt nå kan man nok se 5D MkII billigere etterhvert, man får huset for ca.8500.- på eBay for tiden så prisen vil nok droppe mer mot slutten av året siden alle vil bli kvitt 5D MKII før 6D kommer i salg.

Lenke til kommentar

Noen her som har handlet på supertilbud hos FotoVideo tidligere? Er det i så fall sånn at folk tropper opp utenfor og står i kø for å komme først til mølla?

 

25 i butikk og 25 på nett ... jeg vet ikke om det er mye eller lite, og om det ryker på 10 minutter eller om de får solgt alt i det hele tatt.

 

Et såpass dyrt kamera er vel noe de færreste kjøper spontant, men jeg vil anta det er en del som har sittet på gjerdet og ventet på et tilbud av denne typen, all den tid kameraet har vært priset spesielt høyt fram til nå.

Lenke til kommentar

Vel, jeg stilte opp litt før kl.07.00 når de solgte 70-200 f/2.8 IS MkII for et par år siden på ny_butikk_tilbud og da var det allerede tre før meg, kl. 09.00 var det ca 20 stk i kø som skulle handle 70-200 pluss endel andre som var ute etter andre tilbudsvarer, vi kom innenfor dørene og fikk kaffe men vi ventet på at butikken skulle åpne. FV opptrådte profesjonelt og guidet folk til de rette salgsplassene og kjøpet gikk problemfritt.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

For dere som fortsatt er våkne og ute etter kameraet hos Interfoto: Dere kan bestille nå. Det er 16 kamerahus igjen.

Nå er det 13 igjen.

 

Edit: er solgt 2 kameraer til den siste timen.

 

Og der fikk jeg bestilt meg 5DIII til 19 999. 7 stk. igjen nå.

 

Så er det bare å begynne å glede seg :dribble: :dribble: :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...