Phrodo Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg tok meg en tur innom chatroulette istad bare for moroskyld igrunn. Og jeg blir forbannet av at hver andre bruker sitter å onanerer på webcameraet sitt! Se bildet jeg la ved, jeg prøvde å fortelle han at det var småå barn som brukte denne tjenesten, og at de vil se det synet jeg ser nå. Og han slo tilbake med at jeg var en idiot, og at kroppen er en naturlig ting. Men herregud, skal 6 år gamle småjenter få dette i fleisen ? Det er ikke bra... hva skjer med verden.. Jeg blir så sykt forbannet! argh---!!! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Hva har 6 år game jenter på Chatroulette.no å gjøre? Hvor er foreldrene? Sida burde ha en 18-års grense, sånn som folk holder på nå. Men sida har uansett 13 års grense .... nei, vent... Kanskje det ikke er det? Det er jo ikke brukerregistrering, så da er det kanskje ikke 13 års grense? Noen som vet noe? Uansett, det er ikke 6-7 års gamle jenters ansvar å ikke gå på den sida, det er foreldrenes. Hvis noen skulle mene at det *ikke* er foreldrenes ansvar, så er det faktisk småjentenes ansvar. Det er uansett ikke "blåtterens" ansvar. 5 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Og jeg blir forbannet av at hver andre bruker sitter å onanerer på webcameraet sitt! Helt enig! Tenk å ødelegge et kamera på den måten. Det kan jo bli helt knust under vekta av vedkommede. Noen andre kunne heller fått det. 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Vel sånn er det på internett, så lenge folk kan være anonyme og har muligheten så er de kjapt ute med kølla . Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Man kan egentlig bare takke seg selv hvis man går inn på chatroulett for å ikke se peniser. Endret 27. mars 2012 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Enig med deg men er ikke så mye vi kan gjøre , med det? Lenke til kommentar
Mafiapungen Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Vell, jeg skjønner ikke den sykelige trangen til å flekke kølla i fritiden, folk burde virkelig gjort noe mer fornuftig Men det er fortsatt bedre enn at de gjør noe mer dramatisk med den. Uansett så er jeg enig med deg og resten av folka at det verken er en god side og at man kun har seg selv å takke om man i det hele tatt hopper seg innpå en slik side. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå