vikingkylling Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Når det er på selveste Steam blir man gjerne vant til at ting bare fungerer uten mer kluss. Haha, den der bør havne i Gullkorn-kategorien. 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Henger meg på her! Nei takk til både konkurransen og Ubisoft! Edit : En av hovedårsakene mine til at jeg ikke liker ubisoft er drm løsningene på noen spill, her har jeg mobilt bredbånd (dessverre) og nettet er langt ifra stabilt. Drm'en har så langt ødelagt mer for meg enn den har gjort nytte , har 1 spill fra ubisoft som er uspillbart ( Silent Hunter 5 ) . Endret 24. mars 2012 av Malvado Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Håper så mange som mulig slenger seg på denne hat-bølgen mot Ubisoft (og nekter å svare), slik at jeg bare kan valse ut med hele spillpakka Sorry mac, men jeg tenker i akkurat samme baner som deg. Men kjekt med litt vinnersjanse for en gangs skyld =) Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Er bare ute etter Rayman, men tar gjerne hele pakken . Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Fra Ubisoft? Ser ikke for meg at en skal være i stand til å starte spillene. De har nok en anti-vinne drm på lik linje som ann san suu kyi satt i husarrest "Surt" å eie 75% av spillene fra før. Enig. Når det er på selveste Steam blir man gjerne vant til at ting bare fungerer uten mer kluss.Haha, den der bør havne i Gullkorn-kategorien. Why? Det er jo sant... Endret 25. mars 2012 av Hårek 1 Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hmm, interessant konkurran....vent! Ubisoft!? Nei takk. 2 Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 "Surt" å eie 75% av spillene fra før. Surt å "eie" 75% av spillene fra før. Fix'd 3 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Dere spør om mannen bak Rayman, og oppgir en dame som et av alternativene? Smooth ... De spør om personen ikke mannen Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg står over jeg også. Forbrukerfientlige Ubisoft kan gi programmene sine til noen andre. 1 Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Greit for meg at så mange ikke deltar, større sjanse for at jeg får gratis spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Denne kokurransen har premier som innholder virus. Fy hw.no! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Kan jo ta deg faen på at alle sutrekoppene som sier de ikke skal delta, har såpass mangel på integritet at de likevel skriver inn svaret og deltar. Håper Gamer slipper navnet til vinneren, og sjekker det opp mot kommentarfeltet Det var litt av ei antaking. So du konkluderar med at absolutt alle som er ueinige med deg manglar integritet? Det er sjølvsagt enklare enn å argumentere sakleg, men eg trur du kraftig undervurderar folk her. Ville du sjølv ha solgt deg for ein marginal sjanse til å vinne ein liten pakke med DRM-infiserte spel frå eit selskap du sterkt mislikte? Kay (som ikkje deltek i denne konkurransa) 4 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Alternativt, delta og så gi spillene du vinner til din verste fiende! Bortsett fra HoMM6 som kanskje lagres til en anti-drm/uplay/etc patch kommer om noen år...(som civ4). Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ubisoft hatet ser ut til å komme til nytte for engangs skyld, større sjanse for å vinne! og jeg vedder på at 50% av de som sier at de ikke deltar, deltar. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Satser på at Gamer.no kan komme med litt statistikk her etter at konkurransen er over... Jeg er i alle fall veldig spent på hvor mange som deltar på denne i forhold til andre konkurranser. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hater også denne DRM'en, men ikke nok til å ikke delta. Lenke til kommentar
jitnekonni Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Takk men nei takk! Ubisoft h8! Endret 25. mars 2012 av jitnekonni Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Nei takk. Håper personen som vinner tar å kaster alle spillene i en søppelkasse og tenner på. Isåfall film det og legg det på Youtube Jeg har alle spillene unntatt Rayman og er storfornøyd med alle sammen. Ærlig talt skjønner jeg ikke hvorfor hater Ubisoft så mye. Du kan jo begynne å lese litt innlegg. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Dere spør om mannen bak Rayman, og oppgir en dame som et av alternativene? Smooth ... De spør om personen ikke mannen Nå ja, for nå har de jo rettet opp. Uansett så vet vel de fleste gamere svaret på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå