Spillredaksjonen Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 I ukens helgekonkurranse kan du blant annet sikre deg en samlerutgave. Les hele saken Lenke til kommentar
Populært innlegg gnugfur Skrevet 24. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. mars 2012 Dette må være den første konkurransen jeg nekter å delta på. 20 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg står over, uansett hvor mye jeg har lyst på Rayman Origins. Det skal jeg heller kjøpe brukt en gang. 4 Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg står over, uansett hvor mye jeg har lyst på Rayman Origins. Det skal jeg heller kjøpe brukt en gang. Hah, lykke til med å kjøpe noe brukt fra Ubisoft. Alt det låses jo til konto. Utrolig synd at det er sånn. +1 på det å nekte og delta. Ubisoft hoppe ned i graven de har gravd de siste åra. 5 Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Imponerende mengde hat allerede, men jeg henger meg på. Ubisoft, jeg vil ikke ha spillene deres gratis engang. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg SupplyApollo Skrevet 24. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. mars 2012 Håper så mange som mulig slenger seg på denne hat-bølgen mot Ubisoft (og nekter å svare), slik at jeg bare kan valse ut med hele spillpakka 11 Lenke til kommentar
straumoy_InnleggNO Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Takk, men nei takk. Er heller ikke fornøyd med UbiSoft sin måte å kjøre butikk på. Kanskje hvis spillene hadde vært til PS3, men jeg vinner ikke uansett Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Ubisoft. Satser på å vinne og gi dem bort! Har vel ikke kommet HoMM6 patch ennå i år heller... Endret 24. mars 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Nå har jeg ikke giddi å kjøpt AC enda, så hadde vært fint å få den da Håper på at alle boikotter så det kun er meg igjen 1 Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Brent barn skyr ilden. 2 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Dere spør om mannen bak Rayman, og oppgir en dame som et av alternativene? Smooth ... Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Nekter å delta på denne konkurransen. Vil ikke at Ubisoft sitt dritt-DRM skal røre PCen min. 3 Lenke til kommentar
reyh Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Er dette en form for spøk? Det nærmer seg jo 1. april trossalt.. =p En herlig spillpakke...fra UBISOFT...hmm....nei takk... 1 Lenke til kommentar
hmyrland82 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Nei takk. Håper personen som vinner tar å kaster alle spillene i en søppelkasse og tenner på. Isåfall film det og legg det på Youtube 7 Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Nei takk. Håper personen som vinner tar å kaster alle spillene i en søppelkasse og tenner på. Isåfall film det og legg det på Youtube Kjempeidè! Anbefaler alle som ikke liker DRM-systemene til Ubisoft å gjøre nettopp dette. Endret 24. mars 2012 av Splitter 3 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Nei takk. Håper personen som vinner tar å kaster alle spillene i en søppelkasse og tenner på. Isåfall film det og legg det på Youtube Jeg har alle spillene unntatt Rayman og er storfornøyd med alle sammen. Ærlig talt skjønner jeg ikke hvorfor hater Ubisoft så mye. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Nei takk. Håper personen som vinner tar å kaster alle spillene i en søppelkasse og tenner på. Isåfall film det og legg det på Youtube Jeg har alle spillene unntatt Rayman og er storfornøyd med alle sammen. Ærlig talt skjønner jeg ikke hvorfor hater Ubisoft så mye. Latterlig DRM systemer. Enkelt å greit. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå