hallvardr Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Her en da fikk jeg et ubeskrivelig irriterende problem. Det kommen en høyfrekvent lyd fra venstre høytaleren min og jeg vet ikke hvordan jeg blir kvitt den. Jeg bruker høytalere som er koblet til med USB og har egen forsterker DSP og DAC innebygget. Lyden kommer ikke når jeg bruker høretelefoner. Og jeg tror heller ikke den var der når jeg forsøkte å koble til min bærbare pc. Her er en video som viser problemet. En kan høre lydene i slutten av filmen. Det høres ut som MIDI melodier som spilles for så å ende opp i en høyfrekvent tone. http://www.youtube.com/watch?v=khQfQ7w_ajI&list=UUsQHwKiQimGxju2TbwpRsZg&index=1&feature=plcp Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Her en da fikk jeg et ubeskrivelig irriterende problem. Det kommen en høyfrekvent lyd fra venstre høytaleren min og jeg vet ikke hvordan jeg blir kvitt den. Jeg bruker høytalere som er koblet til med USB og har egen forsterker DSP og DAC innebygget. Lyden kommer ikke når jeg bruker høretelefoner. Og jeg tror heller ikke den var der når jeg forsøkte å koble til min bærbare pc. Her er en video som viser problemet. En kan høre lydene i slutten av filmen. Det høres ut som MIDI melodier som spilles for så å ende opp i en høyfrekvent tone. http://www.youtube.com/watch?v=khQfQ7w_ajI&list=UUsQHwKiQimGxju2TbwpRsZg&index=1&feature=plcp Høres ut som det bare er meldinger fra PCn dvs PC på lyden... Den skal jo gå bort etter et par ganger da... Lenke til kommentar
hallvardr Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Lydene kommer når jeg hører på musikk fra feks wmp, justerer volumet som på videoen osv... Går ikke bort etter et par ganger irriterende nok Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Lydene kommer når jeg hører på musikk fra feks wmp, justerer volumet som på videoen osv... Går ikke bort etter et par ganger irriterende nok Høres ut som det er problemer med tilkobling eller data.. Lenke til kommentar
hallvardr Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Avinstallerte alle drivere som hadde med lyd og gjøre og mener at problemet er borte nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå