MST Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Har kjøpt meg en philips tv i 4000-serien og den har funket utmerket så langt. Fungert med xbox og til vanlig tv. Men når jeg skulle koble til ps3 med nøyaktig samme tilkobling som xbox'en, så kommer det null bilde opp. Det kommer opp bilde på monitoren min, men ingenting på tv skjermen. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Prøv å hold inne på-knappen i en 5 sekunders tid, til den piper og/eller blinker eller hva som skjer igjen. Lenke til kommentar
MST Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Prøvd det flere ganger, ingenting som skjer på tv'n. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Du bruker HDMI? Test med RCA-tilkoblingen og se om det funker. Lenke til kommentar
MST Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Prøvd det også, null signal. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Når du skriver at du får bilde på monitoren din, mener du da pc-skjermen eller noe slikt? Lenke til kommentar
MST Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Ja, er HDMI der også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Har du muligheten til å teste på en annen TV? Kan ikke forstå hva som kan være problemet, siden PS3en gir bilde til monitoren bør den funke, og siden TVen får bilde fra Xboxen bør det heller ikke være den. Lenke til kommentar
MST Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Funker på plasma'en i stua Men får prøve litt mer i morgen, prøvd å switche mellom monitor og tv med samme instillinger og forskjellige kabler osv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Du har brukt samme HDMI-kabel på alt også? Lenke til kommentar
MST Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Prøvde på nytt i dag og det står fortsatt at det ikke er noe signal. Noen andre med Philips tv som har hatt samme problemet? Har prøvd alle HDMI utgangene og to kabler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå