Gå til innhold

rødhet i ansiktet, kanskje rosecea

Anbefalte innlegg

har en del rødhet over hele ansiktet bortsett ifra pannen, har prøvd en del kremer og slik tull. begynner å bli ganske lei nå. Fant ut at fargelaser og andre lys-behandling kunne hjelpe meg. Men det kunne komme tilbake etter en stund . Dessuten så går jeg på tetralysal, noe som gjør at jeg ikke kan ta lysbehandling i ansiktet etter at det har gått 6/12 måneder etter avsluttet tablett behandling. Så har begynt å tenkt på å ta en operasjon i ansiktet for å få en jevn å fin hudfarge i ansiktet. Har ikke funnet så mye, men det må jo finnes noen muligheter, de operere jo folk som rødmer. Noen som veit av noen private/sykehus som utfører dette? Samme hvor det er, om det så er i USA, men helst i Norge. Ta med link hvis du veit av noe. Takk :D

Endret av kola1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kanskje ikke roseacea, men det er litt sånn som at jeg er solbrent hele tiden. Har vært tid hudlege/lege å de sier at det ikke er rosecea, greit nok det, men jeg har fått en del kommentarer på det å vill bli kvitt det problemet! INGEN som veit av noe annet en lysbehandling? Er det noen som veit om det går an å kjøre på med lysbehandling selvom jeg går på tetralysal? hudlegen jeg har vært i kontakt med sier som sagt at jeg må vente til det har gått 6/12 måneder, men som sagt vil jeg bli kvitt det så fort som mulig! Noen som veit om det er mulig uten å bli værre enn det jeg var? Ingen som veit av noen operere?

Lenke til kommentar

hvor lenge har du hatt det?

gå til legen og spør om det.

er det rødt og flassete?

hvis det er seboreisk eksem, får du (fikk iallefall jeg) en krem du smører på 2 ganger om dagen. denne er på resept. hvis det ikke funker får du sikkert henvisning til hudlege.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...