Gå til innhold

rødhet i ansiktet, kanskje rosecea


Anbefalte innlegg

har en del rødhet over hele ansiktet bortsett ifra pannen, har prøvd en del kremer og slik tull. begynner å bli ganske lei nå. Fant ut at fargelaser og andre lys-behandling kunne hjelpe meg. Men det kunne komme tilbake etter en stund . Dessuten så går jeg på tetralysal, noe som gjør at jeg ikke kan ta lysbehandling i ansiktet etter at det har gått 6/12 måneder etter avsluttet tablett behandling. Så har begynt å tenkt på å ta en operasjon i ansiktet for å få en jevn å fin hudfarge i ansiktet. Har ikke funnet så mye, men det må jo finnes noen muligheter, de operere jo folk som rødmer. Noen som veit av noen private/sykehus som utfører dette? Samme hvor det er, om det så er i USA, men helst i Norge. Ta med link hvis du veit av noe. Takk :D

Endret av kola1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kanskje ikke roseacea, men det er litt sånn som at jeg er solbrent hele tiden. Har vært tid hudlege/lege å de sier at det ikke er rosecea, greit nok det, men jeg har fått en del kommentarer på det å vill bli kvitt det problemet! INGEN som veit av noe annet en lysbehandling? Er det noen som veit om det går an å kjøre på med lysbehandling selvom jeg går på tetralysal? hudlegen jeg har vært i kontakt med sier som sagt at jeg må vente til det har gått 6/12 måneder, men som sagt vil jeg bli kvitt det så fort som mulig! Noen som veit om det er mulig uten å bli værre enn det jeg var? Ingen som veit av noen operere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...