havkat Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hei, Jeg tenkte å koble pcen til tven for å se film, jeg får frem bildet, men ingen lyd, har en minijack kabel for å koble på lyden, men får ingen lyd.. Hvordan skal jeg få det til? Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Kva grensesnitt bruker du til å koble til skjermen? Lenke til kommentar
havkat Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Hva er det ? hehehe, huff, føler meg litt dum nå Men, nå har jeg ikke lyd på pcen engang, hvordan får jeg den tilbake ?? Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Vist du bruker Windows 7, så høgreklikker du på volumkontrollen i høgre hjørne, og velger avspillingsenheter. Du vil då få opp eit nytt vindu. No spørs det alltids kva maskin hu har, men vanligvis så skal du ta i bruk den som heiter "høgtaler" ved å høgreklikke på den, og trykke angi som standardenhet. Det kan variere på namn, men du kan no berre prøve deg fram. Vist du kan beskrive kabelen du brukte for å kople inni pcn, så kan vi alltids finne ut kva kablen du har brukt Lenke til kommentar
havkat Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Men, nå har jeg ikke lyd på pcen engang, den forsvant plutselig når jeg skulle koble til noen høytalere for å se om det gikk ant å bruke de istede for å koble til tven.. Hvordan får jeg lyd på pcen igjen ? Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Men, nå har jeg ikke lyd på pcen engang, den forsvant plutselig når jeg skulle koble til noen høytalere for å se om det gikk ant å bruke de istede for å koble til tven.. Hvordan får jeg lyd på pcen igjen ? Nemnde det i posten over... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå