Marius13 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hei satte inn min helt nye antec h2o 920 vannkjøling i dag, og da jeg skulle starte pc-en oppdaget jeg at den lager en utrolig merkelig lyd. Dette er første gangen jeg benytter meg av vannkjøling, but here goes... Det høres nesten ut som om det ligger en løs skrue og vibrerer, men dette er IKKE tilfellet. Det høres ut som om dette vibrerende lyden kommer fra "radiatoren" eller hva jeg skal kalle det. Lurer på om noen har hatt samme problem som meg før, eller om jeg bare burde sende den i retur. lyden er til de grader veldig irreterende. Takk for svar Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Prøv å tippe kabinettet litt i forskjellige retninger, disse enhetene har nemlig litt luft i seg som kan skape slike lyder. Hjelper ikke det er det vel bare å se etter retur Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Prøv å tippe kabinettet litt i forskjellige retninger, disse enhetene har nemlig litt luft i seg som kan skape slike lyder. Hjelper ikke det er det vel bare å se etter retur Takker dette skal jeg prøve ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå