Kimber Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hehe, ta en titt her hva dell skriver om den nye P4-M.... Lenke til kommentar
Jove Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hva er feil da? -Jan Ove- Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 må være en rimelig massiv prosessorkjerne på den saken... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 tar gjerne 1gb cache jeg, drite i vanlig ram Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Heh, skader vel ikke med 1GB L2Cache Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hehe, ta en titt [..] hva dell skriver om den nye P4-M.... uhm. Pentium M faktisk. IKKE 4. (får en slik på døra om ca ei uke btw ) Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 sascha66: veit kom på det når du sa det... har gått litt i surr med disse mobile pentium forkortelsene... blitt litt for mye rot... Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Er ikke fullt så passende med det Mobile P3 merket heller... :-? Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 men. noe som plager meg, er at blåtann (bluetooth for de hissige) ikke kommer opp som et valg.. ikke i Norge, Danmark eller England. MEN gjør det i bl.a USA og Sverige... blir nødt til å ringe Dell i morgen tidlig og høre... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 men. noe som plager meg, er at blåtann ikke kommer opp som et valg.. ikke i Norge, Danmark eller England. MEN gjør det i bl.a USA og Sverige...blir nødt til å ringe Dell i morgen tidlig og høre... Vil overraske meg om de har noe som heter blåtann. det heter bluetooth!!! Det heter også FireWire og ikke branntråd hvis du tror det. Her burde hw lagt inn automatisk konvertering som de gjør med s.E.X og andre fyord. (dessuten het vel fyren blåtand) Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 [...] (dessuten het vel fyren blåtand) "Harald Blåtann" i følge hardware.nos guide... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå