Gå til innhold

Ny PC - Intel

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpa meg ein ny pc. Har tidlegare hatt AMD. Er ikkje noko i vegen med den eg har no, men denne gongen vil eg prøva Intel.

Det første spørsmålet mitt blir då: Skal eg gå for 2.4 (1650,-), 2.6 (2078,-) eller 2.8 (2542,-) Ghz? Eg har forstått at 800 fsb er viktig (veit ikkje kvifor), så då blir det vel det. Eg kjem nok til å overklokka litt ja, sjølv om eg ikkje har planar om å gjera nokon fysiske inngrep i maskinen. Kva kan eg forventa å klokka desse cpu'ane til med boxed kjølar?

Kva hovudkort og ram bør eg kjøpa?

Har lurt på Asus P4P800 til 1099,-, men har óg sett på Abit IC7-G til 1704,- Kva er hovudsakleg skilnaden? Denne gongen vil eg gå for 1024 MB RAM. Kva type bør eg gå for?

Når det gjeld skjermkort, trur eg det blir eit ATi 9700 til 2245,- Eller er det noko med betre pris/ytelse?

Harddisken blir nok Western Digital Caviar SE 200 GB til 1742,-

Eg skal ha ein DVD, DVD-brennar, CD-brennar og diskettstasjon, kor alt skal vera i svart. Kva er det å anbefala? Forstår at det er to typar DVD-brennar, men eg har aldri forstått heilt kva som er kva...

Kabinettet blir eit AOpen H600B. I tillegg kjøper eg den nye døra og eit sånt blått lys for at det skal sjå litt meir fancy ut. Dette kjem totalt på 1194,- Nokon som vil føreslå noko anna i same prisklasse? Eg tenkte eg skulle kjøpa enermax kabinettvifter, men det er jo sånne stilige sjølvlysande vifter som eksisterer no. Er desse noko bra?

Det eg legg vekt på er at maskinen ikkje skal bråka alt for mykje, og at han kan yta godt i dei fleste situasjonar. Eg bruker han hovudakleg til webdesign, generelt arbeid og speling. Eg har i tillegg tenkt å ta fatt i litt videoredigering. Prisen bør ligga på om lag 12 000,-

Frå før av har eg skjerm, tastatur, mus, lydkort (signatur), FW-kort, isdn-kort, nettverkskort som eg kan fortsetja å bruka.

Så vil eg takka for at du i det heile orka å lesa gjennom alt dette :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp den billigste på 2.4 Ghz, skaff et par 3500 DDR brikker. Realistisk med boxed kjøler burde ligge et eller annet sted mellom 220-250 Mhz FSB.

Takk for kjapt svar :)

Er det stor skilnad på 3500/3200 DDR utanom prisen? Blir jo ein del dyrare då, ettersom dei billigaste 512-brikkene (geil) ligg på 1312,-. Til gjengjeld ligg ei 3200-brikke (geil) på 763,-. Kan jo nesten få to slike til prisen av ei 3500-brikke. Er geil forresten eit bra merke?

Retting:

Eg fann nettopp denne i prisguiden:

GeIL PC3500 ULD 1024MB/2x512MB kr 2271,-

Då blir det altså ikkje like dyrt som eg først skreiv, men likevel - er det verdt det?

Lenke til kommentar
kan jo nevne at jeg har en 2,4 til test denne kjører stabilt på 3,5.

Vet ikke om du har svart på dette før, men er det med vannkjøling?

Ja, den starter på 3,6 også men ikke stabilt.

Fytti bikkja, det er jo råbra! Hva slags hovedkort bruker du?

Lenke til kommentar
kan jo nevne at jeg har en 2,4 til test denne kjører stabilt på 3,5.

Vet ikke om du har svart på dette før, men er det med vannkjøling?

Ja, den starter på 3,6 også men ikke stabilt.

Fytti bikkja, det er jo råbra! Hva slags hovedkort bruker du?

berre til å svara =)

har forresten fortsatt mange spørsmål eg ynskjer svar på viss nokon har tid.

Lenke til kommentar

Jeg ville gått for asus hk (p4p800 eller p4c800), 2x 512mb ram (merke kan du velge selv, men har hørt at geil er bra ja).

så en p4 2.4 eller 2.6.. tror du lettest får høy fsb med 2.4 utgaven.

Dvdbrenner, så kan jeg selv anbefale plextor iallefall.

Ellers får du ha lykke til ;)

Lenke til kommentar

Gjør som mange andre sier, kjøp 2,4c ghz, har en selv og er absolutt fornøyd(se sign), når det gjelder minne brikker ville jeg godt for geil golden ultra pc3500, særlig hvis skal klokke så er det greit å ha.

Når det kommer til dvd brenner så er det slik som jeg har forstått, at formatet dvd-r/rw er på vei ut, skal du ha en dvd brenner gå for dvd+r/+rw, hva slags merke vet jeg ikke, men nec lager vel greie brennere. Håper det hjalp deg litt.

Lenke til kommentar

Takk for konstruktive svar :smile:

Ser ut til å bli eit ASUS kort då. Men eg har høyrt at abit er betre eigna for overklokking. blir dette kortet ein flaskehals? Kva er eigentleg skilnaden på deluxe utgåva og det vanlege?

Angåande minnet:

Eg fann ingenting som heitte Geil Golden Ultra i prisguiden, men fann desse to:

GeIL PC3500 ULD 1024MB/2x512MB 2271,-

GeIL PC3500 Golden Dragon Series 1024MB/2x512MB 2430,-

Det er kanskje golden dragon du tenkjer på?

Igjen, takk for gode forslag. Berre kom med meir. Eg skal ikkje tyna alt som er å tyna ut av denne maskina (overklokking), men eg vil helst ikkje ha flaskehalsar her og der :wink:

Lenke til kommentar

Er i samme situasjon som deg, siden jeg også skal kjøpe ny prosessor, minne og hovedkort. Skulle også kjøpe ASUS P4P800. Men har nå lest mange plasser at folk er veldig plaget med disse hovedkortene. Spesielt er det problemer med å få ram til å passe/kjøre i rett hastighet + en del annet tull.

Les her: http://www.asusboards.com/forums/forumdisp....php?forumid=41

Så derfor tror jeg at det blir Abit på meg. Bare synd at Abit IC7-MAX3 er så dyrt.

Når det kommer til minne, skal jeg velge enten PC3700 eller PC4000. Har lest mange gode tester om Geil, så jeg tror det blir Geil på meg.

Lenke til kommentar

Siden ingen svarer deg, og du har et så flott nick så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg.

Prosessor: Gå for 2.4 fordi den gir mest for pengene.

Hovedkort: Har hørt mye bra om Abit sitt 875 og nå kommer vel snart en ny versjon at dette.

RAM: Geil 3500 Golden Dragon 2x512 høres bra ut.

Når det gjelder DVD/DVD-brenner/CD-brenner, så greier en DVD-brenner alle disse oppgavene, så du trenger bare en. Jeg har hørt at det er - (minus) formatet som flest DVDspillerunderTVen spiller, og at det formatet er best å satse på, men jeg er ikke sikker.

Kabinett: Bra valg.

Lenke til kommentar

takk :smile:

angåande dvd-brennar/spelar + cd-brennar,

Brenner ikkje ein dvd-brennar vanlege cd-plater på ein mykje seinare hastighet? eg kan jo kjøpa ein 52x cd-brennar og ein bra dvd-brennar som eg óg kan bruka til dvd-spelar...?

vil ha ein kjapp cd-brennar ser du

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...