geirgp Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Hei, Noen som vet hvor jeg kan få tak i større bokser som egner seg til å huse småelektriske komponenter (svakstrøm)? Trenger en boks til mitt husautomasjonsprosjekt, her er kravspekken:: Kan veggmonteres Har hull på baksiden for å ta inn ledninger (svakstrøm) Kan åpnes uten å måtte skrus ned fra veggen (eksempelvis fungerte hele fronten på den gamle alarmboksen som skal erstattes som en dør) Mulighet for å skjære hull i front for montering av LEDer, knapper, etc er et stort pluss (men ikke nødvendig) Ikke ser direkte stygg ut (Tenker mest på WAF her, men gammel alarmboks var ikke pen den heller, så det meste går sikkert) Størrelse tenker jeg at 30x20x10cm (bredde x høyde x dybde) er et minimum. Har sjekket Jula, Clas Ohlson og Biltema uten å finne stort, har prøvd å søke etter koblingsboks, boks, panel, skap, etc.. Det nærmeste jeg kom var el-skap hos biltema, men usikker om man kan ta ut innmaten for å få plass til komponentene jeg skal koble opp mot sensorene: http://biltema.no/no...y/Elskap-35399/ Noen gode tips der ute? Takk Endret 23. mars 2012 av geirgp Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Krone har en serie som kan passe ditt behov. Disse kan bestilles hos de fleste elektro leverandører, elektrikere og grossister. Link til produktdetaljer (pdf) (googlesøket) Endret 23. mars 2012 av Cerwell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå