Misoxeny Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Der jeg har deltidsjobb, hadde vi en arbeidsgiver som sluttet i januar. På selvangivelsen står det ikke oppført noen inntekt, altså har det ikke blitt sendt inn lønns- og trekkoppgave for 2011. Dette gjelder forsåvidt for samtlige på jobben. Jeg har heller ingen lønnslipper fra de siste mndene jeg kan bruke ettersom tidligere arbeidsgiver var en slask og sendte aldri ut disse. Min nåværende arbeidsgiver sier at jeg må kontakte tidligere arbedsgiver, men han er helt umulig å få tak i uansett hvor mye vi ringer. Spørsmålet jeg har er enkelt og greit; hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Innlegget ditt er litt rotete, men jeg forstår det slik at du fremdeles jobber på samme sted, altså i samme firma, og at det er sjefen/daglig leder (som forøvrig ikke er din arbeidsgiver, det er det firmaet som er, altså har du ikke fått ny arbeidsgiver) som har sluttet? Da er det firmaet, dvs ny daglig leder som må rydde opp. Eller ble hele virksomheten (inkludert de ansatte) overført fra et firma til et annet? Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Beklager, var dårlig forklart. Det er også ny arbeidsgiver, da hele butikken ble tatt over av et annet firma. Jeg jobber fortsatt på samme sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå