KingInTheNorth Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg fikk en ny mus til bursdagen, corsair m60 som var bestilt fra komplett. 3 timer etter jeg hadde beggynt å bruke den klikket hele tingen, når jeg beveger musen flytter den seg sykt hakkete med store mellomrom bortover skjermen. JEg har prøvd dette på 2 datamaskiner og avinstralert og instralert driverene. Istedenfor å sende musen inn og vente 1 uke, kan jeg ta den med til et pick up point komplett og bytte den i en ny mus som ikke er ødelagt? Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Så vidt jeg vet så er det bare varer som er bestilt på pick-up point. Tvilsomt at de har noe slags lager for andre ting. Fra komplett sin side: Retur I tillegg til å hente dine ordre kan du levere inn returer ( se www.komplett.no/retur). Du kan på forhånd søke om retur av ditt produkt via vår infoside, dette vil medføre raskere betjening ved innlevering. Så de må nok sende musa tilbake til hovedlageret Endret 23. mars 2012 av Elusive666 Lenke til kommentar
gwh Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Mere riktig blir vel å benytte angretterent og bestille ny. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Er vel lettere å sende den inn og få en ny enn å benytte angrefristen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå