Kjetil-H Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Aprilfest 2012 - Kjetil-H - På direkten (foreløpig tema) Bruker: Kjetil-H Utfordring: Råfilbehandlong er et (u)/(nødvendig) onde i en hektisk hverdag. Klarer jeg å bli fornøyd med JPEG? Deltakernivå: Entusiast Utstyr: 7D og M8 Tilleggsutfordring: Prøve å knytte helheten sammen, fullføre med stil. 1 Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 #1 Mørk bakgate 2 Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 (endret) #2 Mørkt kaféhjørne Endret 2. april 2012 av Kjetil-H 2 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Fint tema. Blir spennende å følge med. Satser du på den mørke siden denne måneden? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Håper å variere litt, men de to første ble ihvertfall mørke tominuttersportretter. Bilde #2 er kun belyst av ett lite telys og reflektert lys fra en mørk vegg. Nå har jeg dratt fra reiselader og blir ute av stand til å oppdatere stort fra hytta, men jeg kommer sterkere tilbake på søndag! Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 #3 Meditativ hjernejogg 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Du gjør det ikke lett for deg selv, med vanskelig lys - akkurat der det er mest nytte med Raw. Morsomme portretter, og jeg lurer veldig på hva damen driver på med! Uhm - ah! Jo! Puslespill! Ser det så vidt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå