Templar Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hei.. Mottok en G551 med Centrino 1400 CPU fra Multicom på Fredag.. Ville bare gi feedback til de som lurer på denne bærbar at den RULER.. Nesten ingen støy, tastaturen ikke bråkete, skjermen helt RÅ!.. krystal klar på 1400x1050 oppløsning.. jeg var ikke sikker at slik oppløsning ville ha vært brukbar men den er mer en brukbar.. fonter er så klare. Bra lys og farger på LCDen. DVD CDRWen er bra..16x brenning fra 50% av CDen er brent.. ganske bra.. oft bare i slutten av brenning som CD RWer kommer opp i sitt max. Utrolig lekkert design og bra pris synes jeg.. Du må betale meget mer for Acer eller Fujistu Siemens til at få samme innhold. Meget lekkere en Dell labtopper!! G551: ANBEFALT. Simon Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Eg har og fått min G551 Centrino 1400 frå Multicom, og må sei at eg er svært fornøgd. Den er nydelig å sjå på, lett, og ikkje minst yt den bra. Det med klikkelyd frå tastaturet er merkbart på min, men eg trur det er forskjellig frå maskin til maskin. Skjermen er i alle fall nydelig oppløysning på, men eg har ikkje fått testa CD-RWen enno. Reknar med at den yt som den skal. Alt i alt så er eg svært godt nøgd med kjøpet, no gjenstår det berre for Intel å legge ut WLAN-drivarar til Linux... Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Nå fikk jeg jo enda mer lyst på den... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Har den jeg også. Veldig fornøyd! Klikker litt i tastauret mitt, men dette har jeg blitt vant til slik at det ikke er noe irriterende lengre. Veldig fornøyd med kjøpet! Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg fikk min på torsdag Må si meg veldig fornøyd... Den er solid bygget og som de andre sa så er skjermen en fryd. Tastaturet er litt så som så, men helt ok. Eneste negative er at viften går kontinuerlig. Lyden er ikke av typen "desktoperstattersus", men heller en rolig stasjonær pentium som sviver under pulten. Det er litt irriterende å tenke på når det er en centrino prossessor som sitter i pcen. Går det ann å regulere viften med programvare? Og hvis det er mulig: Er det stor risiko for å ødelegge pcen? G551: Godt kjøp!! Jeg driver forøvrig å tester batteriet i dette øyeblikk, og det ser lovende ut: Jeg har kjørt den i 27 minutter med minimum lysstyrke på skjermen, driver og surfer og skriver, og i dette øyeblikk er det 4 timer og 15 minutter igjen, NICE Glemte jeg å si: G551 = Godt kjøp!!! Lenke til kommentar
GNUfreak Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 fikk min også for noen dager siden, er kjempefornøyd med den, lager ikke lyd i det hele tatt :] Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Bare de som har den som skriver i denne tråden? Jaja, kan dere legge ved pris, om den har firewire og usb2 også? Ja, jeg kan søke, men da ser ikke resten av de som egentlig ikke er interessert nå det. Men da husker de det kanskje til senere.. Øhm, jeg kan jo bare søke å skrive det inn her ja.. ok2k. G551: 2 x USB2.0 ports, parallel port, VGA port, RJ-11, RJ-45, FIR, 1394a, TV-Out , head phone(SPDIF), Mic_in G551CBB ECS-G551 m/CD-W+DVD,15"1400 for Centrino stk. 8 800,00 På PCmax koster altså denne 8 800, men jeg har hørt at ECS har HD problemer, og at PCmax har dåårlig service.. Så jeg er ikke helt sikker altså. Men 8 800 kr!?! minus moms får jeg jo den knallbillig. Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Litt synd at du ikke får brukt den siden du ikke har CPU, RAM, eller HD. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 En finner alle specsene på Multiom sine sider. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Jeg sjekkte opp PCMAX men dette er en liten bedrift med la la service og jeg har sluttet at spare små penger og risiker helvete ved eventuelle returer etc. Gikk gjennom helvete med Databutikken.com som fleste som må ha retur eller noen "extra" service uten om nett bestilling. Siste gangen som jeg handler hos webutikk med mindre en 4 i karakter hos hardware.no Simon Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Har selv kjøpt en Green 732 hos PCMAX, og jeg må si at servicen var upåklagelig. Fikk svar på mail osv kjapt, og PC'en kom også fort. HD'en min var defekt, så jeg sendte den inn, de bestillte en ny, så sendte de den tilbake. Kjapt og enkelt. Så ikke vær redd for PCMAX, folkens!! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Prøv å unngå unødvendige tegn i topic er du snill. Lenke til kommentar
roaldpoald Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 godt å høre at folk er fornøyde med 551. Har lenge planlagt å kjøpe en, og nå er tiden inne snart noen som kjører 3d eller 2d på den? erfaringer? roald Lenke til kommentar
Templar Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Spiller Star Trek Birth of the Federation og Civ 3 på den.. funkerer bra.. Star Trek spillet er DX og CIV3 er openGL. Skal spille NeverWinter Nights På den og Ellers bruker jeg min statsjonbære for spill siden den er "ny".. simon Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 På tide noen legger ut en link 2x USB 2.0 porter 1.5Mbps/12Mbps/480Mbps Multicom har tydeligvis problemer med å finne ut hvor rask USB er. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Er denne maskinen virkelig så bra som alle skal ha det til? Hvordan er denne maskinen i forhold til den mye omtalte CL 50???? Noen som kan gi meg en mening på dette???? Er selv i besittelse av en CL 50, men er inne på tanken å returnere den. Lenke til kommentar
sivni Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ser på ecs.com.tw at G552 også lages. Men denne har Radeon 9600 med 64/128 Mb. :o Er det en modell som kommer seinere, eller har noen begynt å selge den? Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kan nesten ikke vente lenger 2uker igjen til den detter ned i posten. Har vært litt i tvil (støy), men etter å ha lest denne tråden kan jeg ikke annet enn å glede meg ) Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Dette er en Centrino maskin så STØYER den? Hvordan er det mulig da? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kan nesten ikke vente lenger 2uker igjen til den detter ned i posten. Har vært litt i tvil (støy), men etter å ha lest denne tråden kan jeg ikke annet enn å glede meg ) To uker? Hvor du har bestilt? Eller er det den nye som ble nevnt ovenfor? Fikk min (551, c1400) på 2 dager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå