Klompisify Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hei! Jeg driver et lite forum på fritiden min. Det er et forum som er på engelsk, og det er ganske nytt. Så jeg trenger litt tilbakemeldinger for å vite hva jeg må gjøre for å forbrede det, *** FreeNinja.tk *** Dette er ikke noe promotering, jeg trenger å vite hva folk syns, og hva jeg må gjøre Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Forumet ser ikke helt meningsfult ut, er bare "et annet forum". Ellers er det greit å ha egen host og eget domene om du vil satse serriøst. Kjørte selv på et sånn ferdig-tilbud en gang og da skulle dem ha betalt for å gi meg databasen ettersom det var så mye jobb (i realitetn tar det 2 min). Er litt kjipt om forumet blir kjempepoppulært så sitter du der låst til en løsning. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Forumet ser ikke helt meningsfult ut, er bare "et annet forum". Ellers er det greit å ha egen host og eget domene om du vil satse serriøst. Kjørte selv på et sånn ferdig-tilbud en gang og da skulle dem ha betalt for å gi meg databasen ettersom det var så mye jobb (i realitetn tar det 2 min). Er litt kjipt om forumet blir kjempepoppulært så sitter du der låst til en løsning. hva mener du? Hva må jeg gjøre for å få det mer seriøst? Jeg prøver å få det populært. Jeg har heller ikke kreddit kort, så jeg kan ikke kjøpe eget domain.. Det hadde hvert kult om noen ville kjøre det med meg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg mener at du har ikke satt opp phpBB systemet selv, du har bare registrert deg på http://www.freeforums.org/ Per defenisjon har du da ikke tilgang tildatabasen eller filstrukturen på forumet. Egentlig er det ikke engag ditt forum, det eies av freeforums.org Sansynligvis vil det nok være begrenset aktivitet på et så gjennomsnittelig forum, da det finnes tusenvis av like, mao hard konkurranse, så det vil sansynligvis ikke bli et reelt problem. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 hmm, hvor mye koster det totalt å bygge og sette opp et forum? Altsp hele pakken, med hosting og alt det der. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Kommer an på hvor du hoster og hva slags domene. Du trenger ikke veldig kraftige greiene for et slikt forum. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 er 30kr i måneden for hosting lite? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Er vel egentlig ikke det, jeg betaler mer. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Hvor hoster du ditt forum? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 http://servetheworld.net/ Dem er litt dyre. (Om du likevel skulle velge dem si i fra pga: http://servetheworld.net/2mnd-gratis ) Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Det er jo dyrt... xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå