Gå til innhold

Trenger tilbakemelding på et forum.

Klompisify

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg driver et lite forum på fritiden min. Det er et forum som er på engelsk, og det er ganske nytt. Så jeg trenger litt tilbakemeldinger for å vite hva jeg må gjøre for å forbrede det,

*** FreeNinja.tk ***

Dette er ikke noe promotering,

jeg trenger å vite hva folk syns, og hva

jeg må gjøre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forumet ser ikke helt meningsfult ut, er bare "et annet forum".

Ellers er det greit å ha egen host og eget domene om du vil satse serriøst.

Kjørte selv på et sånn ferdig-tilbud en gang og da skulle dem ha betalt for å gi meg databasen ettersom det var så mye jobb (i realitetn tar det 2 min).

Er litt kjipt om forumet blir kjempepoppulært så sitter du der låst til en løsning.

Lenke til kommentar

Forumet ser ikke helt meningsfult ut, er bare "et annet forum".

Ellers er det greit å ha egen host og eget domene om du vil satse serriøst.

Kjørte selv på et sånn ferdig-tilbud en gang og da skulle dem ha betalt for å gi meg databasen ettersom det var så mye jobb (i realitetn tar det 2 min).

Er litt kjipt om forumet blir kjempepoppulært så sitter du der låst til en løsning.

hva mener du? Hva må jeg gjøre for å få det mer seriøst? Jeg prøver å få det populært. Jeg har heller ikke kreddit kort, så jeg kan ikke kjøpe eget domain.. Det hadde hvert kult om noen ville kjøre det med meg.

Lenke til kommentar

Jeg mener at du har ikke satt opp phpBB systemet selv, du har bare registrert deg på http://www.freeforums.org/

Per defenisjon har du da ikke tilgang tildatabasen eller filstrukturen på forumet.

Egentlig er det ikke engag ditt forum, det eies av freeforums.org

Sansynligvis vil det nok være begrenset aktivitet på et så gjennomsnittelig forum, da det finnes tusenvis av like, mao hard konkurranse, så det vil sansynligvis ikke bli et reelt problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...