Amildur Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hei! Tenkte jeg ville forhøre meg litt om hva folk har tenkt om de forskjellige klassene i Diablo 3. Selv har jeg kjempeproblemer med å velge mellom monk og barbar, og tenkte å høre med andre der ute hva nettopp DE tenker. Skjønner at denne tråden selvsagt blir lettere for gutta (og jentene) med beta-key, men regner med de fleste interesserte der ute har gjort seg opp en mening. For å gjøre ting litt interessant, tenkte jeg å gjøre en utfordring av det. Beskriv klassene med 20 ord, litt sånn som i VGtv-serien "Level up". Barbarian: Barbaren er et sammensurium av ”power” i hvert angrep, overlevelsesevne og føles ofte som å spille en brøytebil. Slagkraftig kjempe! Demon Hunter: Skadefokusert og har kite-kittet klart. Gøy dersom du er fan av hit-n-run, og har potensial for størst skade. Har maskingevær! Monk: Kanskje den mest allsidige klassen i spillet, med fokus på skade, slagmarkskontroll og helbreding. Kan Kung-Fuuuuuuuuuuuu! Witch Doctor: Har størst porsjon humor, mest ablegøyer og kuleste skills. Hvem vil vel ikke spy brennende flaggermus og drepe med frosker? Wizard: Fancy og fargerike skills, enormt skadepotensiale og den mest cocky holdningen i spillet. En ekte glasskanon som også er selvdigger! Hva tenker dere der ute? 1 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=974583 En passende tråd for en slik diskusjon Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Får jeg tilgang til beta, nå som jeg har forhåndskjøpt spillet? Om ikke noen andre måter å skaffe seg en beta key på? Kan gjerne bytte i invites til tvtorrents etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå