TST Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Spillerne kan forme sin egen opplevelse. Se filmen nå Lenke til kommentar
Kjøttfløyta Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Bla bla bla... Få se noen synspunkter fra spillere som tester spille. Lurer ikke meg med reklame. Plukker ut det aller feteste i spille og skryter av det. Og jeg digger når de never noen våpen og classer og slenger på: "og masse masse mer".. sikkert mye av det samme. Pistol SMG shotgun.. alt i alt skyte våpen.. ja.. det var alt? Og jo.. noen klassiske spells. Lyn, Flammer, og noen få nyskapende. Hvis ikke fighting er dynamisk der du kan faktisk dodge attacks, og bruke flere geneskaper enn å spamme 4-5 keys så får jeg klare meg med Tera Online. Huff nå var jeg streng. Å jo.. det som irriterer meg mest er at den karakteren vi skal leve oss inn i virker drit boring. Aldri sett noe så stivt. Og hadde det skadet å legge til flere detaljer. Alle er så like? eller hva? er det bare meg?! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 spillet* spillet* nevner* pistol, SMG, shotgun* skytevåpen* egenskaper* dritboring* Du var godt igang, men ikke helt der. Det er forresten en "edit"-knapp for å rette opp innlegg. Lenke til kommentar
Kjøttfløyta Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hehe takk Så ikke edit knappen. Helvetets dysleksi ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå