chrlod Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Valget stod mellom lm960v eller es8005 fra samsung. Helt klart at LG slår samsung i år. Blir en 55" lm960V på meg i år når de kommer ut i april Har tenkt det samme. Står mellom disse 2 for meg og. Dog Samsung 40/LG 42 størrelsen for meg Tror ikke kvaliteten på bilde blir foringet av at passiv 3d har halvert HD størrelse. Gjerne kom med tilbakemelding på hvordan skjermen er når mottar I følge flatpanels review av LM760 skal ikke LGs passive 3D stå noe tilbake for aktiv 3D på LED. LG har også fått fullHD passiv 3D. "Som sagt før, så mener jeg, at det passive 3D-system er den bedste løsning på LCD/LED-modeller – uden tvivl. 3D-oplevelsen er mere behagelig, brillerne er lette og flimmerfri, og samtidig er der råd til at udstyre hele familien eller alle vennerne med 3D-briller. Passiv 3D har en anelse lavere 3D-detaljeringsgrad end aktiv 3D, men med den nye 3D-algoritme bliver spændet endnu mindre. I sidste ende er spørgsmålet nok om den typiske bruger vil bemærke det, når filmen ruller? I de fleste tilfælde tror jeg det ikke. Hvis du ønsker bedst mulig 3D-billedkvalitet, så er 3D plasma-Tv stadig det foretrukne valg – men ikke med en kæmpe margin." http://flatpanels.dk...l&id=1333360918 Endret 2. april 2012 av chrlod Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Bildene om det rammeløse designet lyver noe. Sjekka ut 760 på Elkjøp idag og tv'n har en sort ramme under selve glasset på ca.1-2 cm. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Etterkvart som jeg finner ut mer tror jeg lener mer mot LG passiv 3D osv gitt. På LG sine tver så er det ikke lenger 540P på passiv 3d, men 1080i isteden. + + Bare å vente til samsung og LG modellene 2012 blir tilgjengelig slik at jeg får sammenlignet Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Synd at lg tvn i år virkelig floppa med høy input lag forferdelig cloading og 24z problemer fra bd filmer :nei2: tror jeg venter til 2013 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå