Cuneax Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Rammeløs design, Nano-LED og OLED-TV er blant noen av godsakene vi kan vente oss. Dette er årets TV-er fra LG Lenke til kommentar
jakols Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Elsker den nye serien ! men fjernkontrollen kunne du ha jobbet litt til med, etter min mening. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Og der du virkelig trenger rammeløs design, dvs. når du benytter flere monitorer ved siden av hverandre, er de bortimot umulige å få tak i. Forstå det den som kan. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 den skjermen er jo som skapt til eyefinity Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Og der du virkelig trenger rammeløs design, dvs. når du benytter flere monitorer ved siden av hverandre, er de bortimot umulige å få tak i. Forstå det den som kan. dumt at de hadde en "tykk" del nederst på skjermen. Vært veldig stilig å kun ha et stort bilde omeråde mern de skal da altids ha logoen sin og slikt et veldig synlig sted Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Helt latterlig sexy design ute og går her! 6 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Og der du virkelig trenger rammeløs design, dvs. når du benytter flere monitorer ved siden av hverandre, er de bortimot umulige å få tak i. Forstå det den som kan. Kunne ikke vært mer enig. 1 Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Det som er spesielt kult med disse TVene er at design ikke går på kompromiss med bildekvalitet slik som deres konkurrent på S fra samme hjemland. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg har hatt gleden av å testet en av disse tv'ene allerede, og kan si at de er fantastisk fine. Magic Motion fjernkontrollen er uhyre presis, minst like bra eller bedre enn Wii kontrolleren. Det går meget raskt å navigere i menyene og det hele ser meget pent ut. Skulle jeg hatt ny tv i år ville jeg definitivt valgt en av disse. 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Meget pene skjermer, i alle fall. Det skal de ha. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg vil ha en rammeløs TV med kun én HDMI-inngang. Uten 3D, uten smartwhatever, uten rikstv-dekoder og uten høyttalere. Det jeg er ute etter er altså en ren monitor på 50" uten ubrukelig dilldall. Finnes dette? Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg vil ha en rammeløs TV med kun én HDMI-inngang. Uten 3D, uten smartwhatever, uten rikstv-dekoder og uten høyttalere.Det jeg er ute etter er altså en ren monitor på 50" uten ubrukelig dilldall. Finnes dette? https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&produsentID=60003170&ref=Kelkoo&&utm_source=Kelkoo.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=60003170 Er ikke rammeløs men har oppfyller alle andre krav dine Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Kjøpe 3 sånne og 2 stk 680, drøm! Lenke til kommentar
kilkenny Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Noen som har noen gode tips på hva prisen blir på 84" 84LM960V? Mon tro hvordan det er å se vanlig TV på en 4K monitor? Filmer er jo stort sett greit i Blue Ray men hva med serier og vanlig TV? Er skjermene nå i så bra kvalitet av vanlige DVD'er og tv-serier vil være slitsomt å se på slike 4K tv'er? Er vel en stund til de blir TV sendinger i 4K? Skulle svært gjerne klistret en 84LM960V på stugeveggen - selvsagt med skjulte kabler og høytalere. Nå kommer det vel flere 75" i år men har ikke sett noen som var rammeløse før nå - og det frister. Pluss at den fjernkontrollen var snasen. Endret 23. mars 2012 av kilkenny Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Og der du virkelig trenger rammeløs design, dvs. når du benytter flere monitorer ved siden av hverandre, er de bortimot umulige å få tak i. Forstå det den som kan. ENIG! Hadde kjøpt 3 på rappen om de bare hadde fått ut fingern. Det er underlig at ikke BenQ e.l. prøver å lansere en relativt rimelig rammeløs modell. Hadde solgt som bare f Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Ja, det er jo helt utrolig egentlig.. .. husker 80-tallet med en svart-hvitt TV. Faktisk hadde familien vaar en saann .. nesten litt saann at folk kom over bare for aa se 'klenodiet' men.. Det var helt ok da. Vi skulle nok gjerne ha farge, men det gikk jo. Da jeg kjoepte min foerste PC, en 80/86 10 mhz med 30 MB harddisk saa maatte jeg velge mellom fargeskjerm eller sort-hvitt. Fargeskjermen kostet MYE mer. Mamma sa saann ca at "hvis du vil ha fargeskjerm saa kan du det". Naa krangler vi om hvorvidt vi har 4x HD eller 16x HD paa 60" skjermer og helst i morgen, ellers er det ikke bra nok.. Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Første jeg og tenkte. Jeg vil ha en Monitor med samme design /rammeløst. 27" med 2560x1600 og nano-led 3 av de , og gtx680 sli Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg liker ramma rundt TVen min jeg. Siden bildet på Panasonic- TVer er så utrolig mye bedre enn alt annet i dag, så er det greit å ha en god ramme som skiller bildet fra virkeligheten Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Valget stod mellom lm960v eller es8005 fra samsung. Helt klart at LG slår samsung i år. Blir en 55" lm960V på meg i år når de kommer ut i april Lenke til kommentar
spetter Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Valget stod mellom lm960v eller es8005 fra samsung. Helt klart at LG slår samsung i år. Blir en 55" lm960V på meg i år når de kommer ut i april Har tenkt det samme. Står mellom disse 2 for meg og. Dog Samsung 40/LG 42 størrelsen for meg Tror ikke kvaliteten på bilde blir foringet av at passiv 3d har halvert HD størrelse. Gjerne kom med tilbakemelding på hvordan skjermen er når mottar Endret 2. april 2012 av spetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå