JZA Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har en S55, derfor lurte jeg på om noen andre hadde lagt merke til det samme fenomenet. Noen ganger så legger mld seg med et symbol med to konvolutter etter hverandre, i stedet for bare en. Noen som vet om dette har noen hensikt, om det er noe spesielt med denne sms'en ell om det bare er noe som i blant skjer ? Lurte på om dere også hadde lagt merke til at mld sendt fra internett ikke inneholder +47 foran !? Molna kan muligens svare på disse spm Lenke til kommentar
jolly Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Så vidt jeg har forstått skjer dette hvis meldingen er lenger enn 160 tegn. Skjønner? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 når eg sendte fra mother.no før, så var det UTEN +47. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Så vidt jeg har forstått skjer dette hvis meldingen er lenger enn 160 tegn. Skjønner? Kanskje derfor det kommer sånn dobbeltkonvolutt ja, for å vise at det er to mld i en, molna vet dette sikkert ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå