Jan Erik Engan Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jotun Fabrikker Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nik Hdr i Cs5,men først en omgang i LR4.Brukte til slutt,for blir alltid en del støy ved tonmapping,Topaz Denoise og Infocus for en liten oppskarping;) V2 er slik bildet ble tatt,bortsett fra ett kutt i bunn og topp og en liten oppskarping. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Liker dette bildet ditt veldig godt. Flott detaljrik HDR som ender opp med et litt grafisk uttrykk. Dessuten er jeg svak for industribilder Også veldig bra at du legger ved originalbildet som viser utgangspunktet. Klar 5 fra meg Endret 23. mars 2012 av Jan Høydal Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Liker dette bildet ditt veldig godt. Flott detaljrik HDR som ender opp med et litt grafisk uttrykk. Dessuten er jeg svak for industribilder Også veldig bra at du legger ved originalbildet som viser utgangspunktet. Klar 5 fra meg Takker så mye;) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Dette ble flott, og riktig moro å se hvilken forandring du har fått til utfra originalbildet ja:) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 utrolig bra dette jan erik,utrolig så detaljert,meget go 5r fra meg,ønsker deg en riktig fin dag..smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Dette ble flott, og riktig moro å se hvilken forandring du har fått til utfra originalbildet ja:) Tusen takk;)..og ikke vanskelig heller 10-15min fra raw fil til dette;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 utrolig bra dette jan erik,utrolig så detaljert,meget go 5r fra meg,ønsker deg en riktig fin dag..smil Tusen takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg