jaysean Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Hei. Jeg sitter med en ganske uvanlig situasjon. For å gjøre lang historie kort: Jeg var syk på selve eksamensdagen i Norsk juni 2010 (VGS3). Jeg ringte skolen og fikk beskjed om at jeg kunne ta den en uke senere. Jeg tok eksamen som avtalt en uke senere. Jeg fikk ikke førstegangsvitnemål fordi jeg manglet å ta morsmålseksamen, så jeg prøve ikke å finne ut av resultatet før nå ( I know, I am stupid. Har jobbet i mellomtiden og vært opptatt) Saken er det at skolen sier det ikke er noen spor av eksamen min! Jeg tok den, jeg husker læreren jeg hadde som eksamensvakt, jeg husker hva vi pratet om og hele pakka. Skolen ber meg avlegge ny eksamen. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil søke opptak til høsten 2012. Angrer så mye på at jeg ikke fant ut av resultatet med en gang. Håper at noen kan hjelpe meg. Endret 22. mars 2012 av jaysean Lenke til kommentar
HValder Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hvis skulen faktisk har rota bort eksamen din er det desverre ikkje noko anna å gjere enn å ta den på nytt. Korleis skulle du ellers kunne få karakter? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 du må nok bare starte å lese igjen ja, det eneste du kan gjøre er å ta eksamen igjen. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Får du ikke tatt eksamenen denne våren får du selvfølgelig ikke startet på høgere utdanning før tidligst våren 2013. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå