SimonR Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Heisann folkens! Har veldig mye som skjer i livet mitt nå, og mange prøver og lignende. Har en nynorsk innlevering i morgen ang teknologi på skolen. Som skal være skrevet som en diskusjonsartikkel. Vet jeg har noen nynorskfeil, noen som han være veldig snille her og hjelpe meg? Stilen kan du finne under og bare post den eller send melding vis du vil ta deg noen minutter og hjelpe! Hilsen Simon BRUK AV ELEKTRONISKUTSTYR I SKULEN Me er no kome til 2012, og teknologien utviklar seg på utruleg vis heile tida. Dette året blir sett på som teknologien sitt år, og det er livsviktig og utnytte mulegheita me har. Og desse mulegheita er uendelege. Så kjem me til skulen, kanskje der teknologien har utvikla seg minst, me siter framleis med skolebøkar å skriv med blyantar og blekk. Men sjølvsagd skjønner eg at lærarane kanskje ikkje er klare for å omgjøra alle rutinane, men eg meiner det er noko dei må venne seg til. Tenk vis kvar time var satt opp med ein datamaskin, og det hadde vært eit godt system og klare retningslinjer korleis det skulle brukast. Det går til og med an å gjere slik at læraren kunne zappe mellom alle skjermane i klasseromma. Men så kjem me jo til det store spørsmålet. Kostnadane. Teknologien er dessverre ikkje billig, og kommer med sin pris. Men vis me klare sakte men sikkert å innføre detta, blir det mindre pengar å bruka på detta me ein gong. Og innføra teknologien gradvis er ein god ting, men ikkje slik heile undervisningstimen ligg på om nettet er oppe. Når me klarer å føra teknologien gradvis inn i skuledagen, blir alt gjort mykje meir effektivt, sikkert og enklare. Og frå mitt synspunkt, synes eg kanskje det kan vere meir miljøvennlig, også med tanke på at tusenvis av kladdebøkar blir kasta kvart år, så har ein elev datamaskinen sin for heile perioden sin på skulen. Tenk å kunne hatt alle bøkane på ein side på internett. Tenk kor enkelt det hadde blitt, aldri nokon gløyming av bøker eller liknande, og ingen svimlendes summer vis du har klart å miste nokre av bøkane. For bøkane er jo alltid på nett, og då kan du lese dei kor enn du er i verden, tenk alle mulegheita som er der, vis me berre klarer å innføre meir teknologi i kvardagen vårast.. Nynorsk heimeoppgåve.docx Endret 22. mars 2012 av SimonR Lenke til kommentar
SimonR Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Oppdaterte innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå