Monicaott Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg har fått stilling som nestkommanderende ved en klesbutikk, og skal jobbe der i 1 år. Har en deltidsjobb ved siden av som tilsvarer 68 timer i mnd, og det blir 144 timer i mnd tilsammen. Det er noen dobbeltvakter i uka, men disse går opp i opp. Det er nå en vikarierende sjef som jobber her da den opprinnelige sjefen er i fødselspermisjon til juni. Og hun ansatte meg og sa at det ikke var noe problem at jeg fortsatte med den andre jobben da det går opp i opp og er på samme senter. Det jeg er redd for at det blir et problem når den opprinnelige sjefen kommer tilbake. Hun har 2 barn på 5 og 6 år og en på snart 1. Jeg ser for meg at hun prøver å unngå senvakter og bare vil ta åpningsvakter/være lite fleksibel, men jeg har åpningsvakter på den andre jobben bare ett par dager i uka, så det går ikke. Kan jeg sette foten ned om hun prøver seg? Både regionssjef og vikarierende sjef ville ha meg der og var villige til å være fleksible. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Har du signert ei skriftleg kontrakt der arbeidstidene er avklart? Hvis ikkje prov å få ordna dette. Dersom det berre er snakk om ei muntleg kontrakt/avtale er det desverre berre opp til dei korleis dei vil ordne det. Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg har kontrakt på stillingen, men ikke hvor det står at de skal være fleksible. Burde jeg altså ordne dette? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Få i stand en avtale med stillingsprosent/antall timer per uke, og hvor stor andel av den som kan være kveldsvakter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå