TommyBoss Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Hei, jeg er en gutt på 18 år som har skarpe fortenner/vampyr tenner. Er det noe en tannlege kan fikse? File ned eller noe? Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Mest sannsynlig går dette helt fint hos en Tannlege Lenke til kommentar
TommyBoss Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Er det dyrt? Hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 er det fortenna du snakker om eller hjørnetennene? uansett om de er veldig skarpe/rare så filer tannlegen helt sikkert de ned for deg, siden du er under 21 eller hva det er så koster det bare 25% av voksenpris men du må nok regne med å spytte ut en 500-kroning minst. Det gjøres ved at tannlegen bruker en kuleformet sak som monteres på samme greia som de borer hull med og så files de ned mens det kiler noe sinnsykt nedover hele ryggen og det stinker brent tann. Lenke til kommentar
TommyBoss Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Jaa, er hjørnetennene, begynner å bli sent høres jo tøft ut Lenke til kommentar
-EZ Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Hadde skarpe hjørnetenner jeg også, kom jeg borti med tunga begynte jeg å blø. Nå som jeg er 22 år gammel er de heldigvis ikke like skarpe lengre. Så det gir seg med tida også, ironisk nok er det mange sliper tennene sine for å nettopp å få slike vamptenner... Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Er egentlig ganske kjipt, akkurat som med alt som skjer hos tannlegen. men tenna slites ned med årene så ikke bekymre deg for mye Endret 22. mars 2012 av weebl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå