nKyb Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Bestilte den igår jeg også. På lager står det også på "Mine sider", så regner med å få den snart De senket idag prisen på varen! Jeg sendte dem en mail for å få fikset på dette. Kjøpte den for 328kr (med frakt koster det 453kr). Den nye prisen er nå 308kr! Utrolig teit det de driver med. Synes jeg alltid må sende dem minst en mail på hver eneste bestillinger fra dem. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Ja, se det du! La jeg ikke merke til. Sende dem en mail jeg også på det. Edit: Niks, ikke mulig å få den til den nye prisen. "Prisene justeres daglig". Oh well. 50-lapp fra eller til. Endret 12. september 2012 av zyrex Lenke til kommentar
Bmwtic Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Heisann! Da har jeg endelig fått mitt eksemplar også. Og er sålangt storfornøyd! Men har et lite spm angående Smart Remote.. Er det noen som har fått den til å funke opp mot Canal Digital sin tuner? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hvilken av dem? Lenke til kommentar
Bmwtic Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Gjelder den nye HD PVR dekoderen! Edit: Jeg fant det ut! Velg Sagem under Set-top box så funker det som fjell! Endret 12. september 2012 av Bmwtic 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Kan man åpne en PDF, Word, Powerpoint fil på noen måte, også bruke pennen til å skrive på?. Altså legge notater oppå det som allerede står. Hadde vært spennende om man kunne brukt slik til studier. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Svart på på forrige side, tror jeg... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Ah! Der fikk jeg sporingsnummeret på min Gleder meg! Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Så dette vidunderet er bare nydelig, men det støtter "3G" men jeg savner "tilbud" som inkluderer abbonoment, slik som netcom har hatt på andre nettbrett hvor man få redusert enhetspris i bytte mot ett års binding osv?? -frank Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hadde Note'n hatt 2560x1600 oppløsning hadde jeg nok valgt den, men må nok vente til neste sommer før det skjer. Hva skal du med så høy en oppløsning på en så liten skjerm? -frank Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Mmmmmm! Dette var deilig! Har satt den opp og testet den endel nå, og den er enn så lenge veldig fantastisk Lenke til kommentar
Bmwtic Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hva synes dere om batterikapasiteten forresten? Jeg har vært på jobb siden kl 0800 igår og hadde da en fulladet tablet. Det samme var min kollega sin ipad. Vi har begge brukt padene vår ca like lenge, forskjellen er bare det at jeg har akkurat plugget min i laderen for andre gang, imotsettning til min kollega som fortsatt har mye batteri igjen. Har så og si kun brukt den til web browsing med en og annen titt på youtube. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Se på hva strømmen har gått til. Den største besparelsen er å sette ned lysstyrken på skjermen. Jeg bruker min til å notere i forelesninger, og den varer ca 10 timer til det. Endret 15. september 2012 av Frexxia Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Kjempefornøyd med batteritiden. Kjører med auto-lysstyrke. Har på synk av to epostkontoer også, og 2 døgn går fint. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg ble _litt_ skuffet over levetiden på batteriet, men jeg må tweake pad'en litt mer. Kanskje juice defender hadde vært noe her også. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Also: Noen som har funnet et silikoncover til denne? Gjerne billig på DX. Og hvordan fungerte de overgangene som ble kjøpt? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Da var en i bestilling ifra Komplett.no Gleder meg til å teste denne. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Kjempefornøyd med batteritiden. Kjører med auto-lysstyrke. Har på synk av to epostkontoer også, og 2 døgn går fint. sitere meg selv her. 2 døgn og 15 timer senere er jeg på 18% igjen. 5 timer skjerm på-tid. Strømsparing er av. I min bok er ikke det så ille. Endret 16. september 2012 av zyrex Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Noen som har fått siste oppdatering? Til 4.1.1? I oppdatering har dere? Jeg har 4.0.4. Venter til å få mulighet til å bruke pennen til å kopiere hva som helst og hvor som helst. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Noen som har testet All Share Cast enheten? Den trådløse saken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå