texasen Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hvorfor skal man koble en enhet til pcen for å få de siste oppdateringene. Det er mange år siden jeg sluttet med det. En hver enhet står for seg selv når det gjelder oppdatering. Hvis så ikke stemmer med Samsung så er det goodbye fra meg. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hvorfor skal man koble en enhet til pcen for å få de siste oppdateringene. Det er mange år siden jeg sluttet med det. En hver enhet står for seg selv når det gjelder oppdatering. Hvis så ikke stemmer med Samsung så er det goodbye fra meg. Seriøst? Kan godt hende det bugga seg opp hos deg. Har du kjøpt den i norge? Går også mye fortere å få updates ved å koble den til kies, enn å vente på ota update Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Den oppdateringen har vært OTA før. Jeg kan tenke meg siden fra ICS til Jeally Bean er såpass stor oppdatering at det er anbefalt å ta det via Kies. Dette gjelder altså ikke bare Samsung, har sett HTC, LG og Sony mobiler med slike oppdateringer. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Det skal sies at Kies er noe av det verste jeg har vært borti innen programvare. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 <p> Prøvde å sette opp Get dekoderen min nå på smartkontrollen men finner den ikke i lista? Bump! Lenke til kommentar
Huni Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Og ikke Canal Digital sin heller.. Sendte epost til support og de sa de ikke støttet andre land enn USA foreløpig.. Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Eg har 10.1 note som eg bruker på jobb, men klarer ikkje laste ned vedlegg fra mail. Bruker webmail og alt fungerer bra, men vedlegg står bare å "spinner". Noken som har tips? Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Støtter brettet media filer som mkv og mp4? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ja, aldri gjort noe spesielt med noen av filene mine. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ja, aldri gjort noe spesielt med noen av filene mine. Testa litt nå og ser ut som den spiller alt jeg forer den med.....eneste er at det ikke er noe lyd på filer som har DTS lydspor,ikke så rart kanskje. Testa YR værmeldings app men den er helt på trynet.....ikke viser den riktig tid heller men 2 timer frem :/ Lenke til kommentar
the_basher Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 noen som vet hva som er forskjell på samsung galaxy tab 2 10.1 og samsung galaxy tab 3 10.1? kanskje spare penger ved å kjøpe den eldste om det ikke er forskjell? Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Mulig jeg er litt fjern, men ikke hørt om Tab 3, men kun hørt om Ativ. Hva forskjellen er kan jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke har sett dem mot hverandre. Men hvis du finner dem i en nettbutikk, er det jo bare og trykke sammenligne, så får man se forskjellene. Mest trolig kan det være litt større prosessor, litt mer ram og antagelivis bedre skjer. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) noen som vet hva som er forskjell på samsung galaxy tab 2 10.1 og samsung galaxy tab 3 10.1? kanskje spare penger ved å kjøpe den eldste om det ikke er forskjell? Tab 3 var dårlige greier.......oppgraderingen fra Tab 2 er ikke stor......ville heller kjøpt Note,noe jeg gjorde via Lefdal tilbud. Tab 2 har kostet 1500,- siste uker.......tab 3 er dobbel så dyr men langt ifra dobbelt så bra Endret 16. juli 2013 av Blu-Boss Lenke til kommentar
the_basher Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 ok. Men så i tråden at de som ikke har 3g versjon ikke har siste androidsystem, stemmer det? Hadde egentlig ikke tenkt på 3g, men om de med bare wi fi ikke er oppdatert så kjøper jeg 3g-versjon. Lenke til kommentar
the_basher Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) kan nevne at den skal hovedsaklig brukes til skolearbeid for å notere på. ser noen windows 8 tablets har samme funksjon, men er dette like bra som note? erfaringer? lagde egen tråd Endret 16. juli 2013 av the_basher Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Vurderer å heve kjøpet på min NOTE nettbrett. (30dagers via Elkjøp/Lefdal) Veldig fornøyd med brettet bortsett fra en vesentlig ting.....ladetiden. Alt for lang og ser at dette er et kjent problem for nettbrettet ...... Gammel/ny versj av Jellybean hadde ingenting å si. Endret 19. juli 2013 av Blu-Boss Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Vurderer å heve kjøpet på min NOTE nettbrett. (30dagers via Elkjøp/Lefdal) Veldig fornøyd med brettet bortsett fra en vesentlig ting.....ladetiden. Alt for lang og ser at dette er et kjent problem for nettbrettet ...... Gammel/ny versj av Jellybean hadde ingenting å si. Lader du fra PC eller fra en USB-lader? Førstnevnte vil være veldig tregt, men har ikke lagt til noe problemer med vanlig ladning. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Lader du fra PC eller fra en USB-lader? Førstnevnte vil være veldig tregt, men har ikke lagt til noe problemer med vanlig ladning. Prøvd begge deler....tar lengre tid å lade via pc selvfølgelig. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Vurderer Note selv. Men siden tab serien er oppgradert nå, så er det vel ikke umulig at en ny note serie kan være på vei. Noen som vet om noen rykter her? Lenke til kommentar
Snooz Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Fulgte med på rykter på nett en god stund, men ingen dukket opp. Det lekkes ut koder for nye modeller jevnlig og disse kan lett knyttes til en eksisterende produktlinje. Det har dog ikke kommet noen indikasjon på en ny note, så da kjøpte jeg denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå