Djmolvi Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg har en galaxy note 10,1. På facebook klarer jeg ikke å se video lastet opp der. Får beskjed om å laste flashplayer, men klarer ikke å laste den. Hva må jeg gjøre nå for å kunne se video på facebook Lenke til kommentar
jorang Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Har endelig investert i en Note 10.1 jeg også. Bestilt endel greier fra Dustin og fra eBay. Bl.a Samsung AllShare Cast Hub - http://www.dustin.no/product/5010639516/samsung-allshare-cast-hub-galaxy-s-iii-note-ii/ Håper denne kan brukes til å kjøre presentasjoner fra Note på projektor. Kjøpte denne også i tilfelle det ikke er HDMI på projektoren - http://www.dustin.no/product/5010665050/hp-hdmi-to-vga-adapter/ Drawback'et er at en trenger strøm til løsningen (til HUB'en). Hadde vært elegant med en løsning som kunne gå på batteri... Lenke til kommentar
krister020888 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Er det noen her som kan fortelle meg hvorfor jeg ikke får se videoer på tv2.no (mangler pluginn)? Har også litt problemer med å se noen videoer på vg.no (får beskjed om at jeg befinner meg i utlandet).. Setter pris på alle svar! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Tipper du har Tele2? Vet flere har hatt problemer med dem fordi de bruker "svenske" simkort. Er ikke helt sikker på løsningen, men ta kontakt med Tele2 - de bør kjenne til problemet og forhåpentligvis ha en løsning. Hvis du ikke har Tele2, aner jeg ikke... Lenke til kommentar
krister020888 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Tipper du har Tele2? Vet flere har hatt problemer med dem fordi de bruker "svenske" simkort. Er ikke helt sikker på løsningen, men ta kontakt med Tele2 - de bør kjenne til problemet og forhåpentligvis ha en løsning. Hvis du ikke har Tele2, aner jeg ikke... Nei jeg har modellen uten 3G.. Ftustrerende dette her, får inntrykk av at det ikke finnes noen andre med samme problem!? Lenke til kommentar
Everlate Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Hei,jeg bruker noten og s-pennen til å notere med forelesninger, og det funger vrerraskende bra. Men, i det siste synes jeg at pennen har blitt mer og mer "unøyaktig" på en måte. Vanskelig å forklare, så jeg legger ved et bilde. Som dere ser dukker det opp små "fnatter" iblant / ofte når jeg skriver ting. Jeg bruker Lecture Notes til å notere med, og standard S-pen. Jeg har wifi- versjonen av Note. Noen som opplever noe lignende? -E *Det kan kanskje virke som en bagatell, men det skjer hele tiden, og når jeg noterer matte for eks. er det ganske ålreit at det er nøyaktig det jeg skriver, Siden jeg noterer så mye og såppas lite (liten størrelse, altså). Endret 1. mars 2013 av Everlate Lenke til kommentar
76aki Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Nokken som har tips om universal ladestasjon som note 10.1 kan dokkast i som også kan ladde Sony, HTC og iPhone ? Begynner å bli mykje kabelsalat her... Hadde vore greit å ha ein sak for alle enhetene... Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Noen som har fått Peel til å virke med Canal Digital Sagem dekoder?? (HD 104-C) Jeg velger sagem dekoder, kan ikke velge noen spesifik modell, men kodene virker ikke, får ikke byttet kanal (som er testen man må gjøre for å gå videre..) Lenke til kommentar
jorang Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Nokken som har tips om universal ladestasjon som note 10.1 kan dokkast i som også kan ladde Sony, HTC og iPhone ? Begynner å bli mykje kabelsalat her... Hadde vore greit å ha ein sak for alle enhetene... Vet ikke hvilke tilkoblinger dine enheter har, men jeg kommer ganske langt med denne kabelen til mitt Samsung og HTC utstyr - http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product_link.html&link=&artnr=651077&title=iZound%20Galaxy%20Tab%2fmicro-USB%20Cable& Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hei,jeg bruker noten og s-pennen til å notere med forelesninger, og det funger vrerraskende bra. Men, i det siste synes jeg at pennen har blitt mer og mer "unøyaktig" på en måte. Vanskelig å forklare, så jeg legger ved et bilde. Som dere ser dukker det opp små "fnatter" iblant / ofte når jeg skriver ting. Jeg bruker Lecture Notes til å notere med, og standard S-pen. Jeg har wifi- versjonen av Note. Noen som opplever noe lignende? -E *Det kan kanskje virke som en bagatell, men det skjer hele tiden, og når jeg noterer matte for eks. er det ganske ålreit at det er nøyaktig det jeg skriver, Siden jeg noterer så mye og såppas lite (liten størrelse, altså). Jeg hadde også det problemet titt og ofte. Det virket som om problemet er at skjermen reigstrerer pennen selv om den ikke er i direkte kontakt. I det du løfter den opp så flytter du gjerne pennspissen i en random retning og det blir registrert mens spissen er en halv millimeter over skjermen. Dette skjer jo selvsagt ikke med en vanlig penn som vi jo er veldig vant til. Man må altså passe på å løfte pennspissen rett opp etter hvert ord. Var en av grunnene til at jeg leverte tilbake min. Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hos meg krasjer Adobe reader fryktelig ofte. What to do? Syns ikke Polaris er helt det samme og ofte vil man ha åpent begge. Lenke til kommentar
76aki Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 N8010 - Wifi, er det noken som har fått oppdatering ? Føle mej skikkeleg lurt no og kjeme aldri til å kjøpe Samsung igjen... Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 N8010 - Wifi, er det noken som har fått oppdatering ? Føle mej skikkeleg lurt no og kjeme aldri til å kjøpe Samsung igjen... Nope, venter fortsatt i spenning selv :nei2: Lenke til kommentar
jorang Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 N8010 - Wifi, er det noken som har fått oppdatering ? Føle mej skikkeleg lurt no og kjeme aldri til å kjøpe Samsung igjen... Hvorfor føler du deg lurt? Fungerer ikke brettet? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hei! Til dere som bruker dette brettet daglig. Er den integrerte pennen til stor nytte? Blir den mye brukt eller bruker dere for det meste fingrene? Og hva er det som er så spesielt med denne pennen kontra alle de andre som finnes der ute? Vurderer nemlig å gå til innkjøp. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Til notering er Galaxy Note 10.1 konge - finnes ingen som kan sammenlignes. Hvis du imidlertid ikke kommer til å bruke notatfunksjonen overhodet, er det kanskje andre nettbrett som er mer aktuelle. 3 Lenke til kommentar
jorang Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hvordan går jeg fram for å notere på original PowerPoint med Note? Tenker da både gml og nytt PP filformat (ppt og pptx) Lenke til kommentar
jorang Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Svarer på mitt eget spørsmål: Polaris Office har lagt til rette for direkte eksport til pdf for PP og Word filer. Legger du pdf'en på f.eks Dropbox er den enkel å importere i S-Note - eller Lecture Notes etterpå og da er du igang. Oppfatter S-Note og Lecture Notes som veldig like i funksjonalitet, men synes Lecturenotes er mere intuitiv og har et enklere og mer lettforståelig grensesnitt en S-Note. Dette er sikkert smak og behag, men jeg kom lettere igang med Lecture Notes Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Er det noen som har 64GB microsd i Noten sin og kan bekrefte at det virker? Skal utenlands om en mnd og tenkte å kjøpe 2x 64gb kort til min Note 10.1, Note (5,3") og ét 32GB til konas Galaxy S2. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg har 64GB kort i Note'n og kan bekrefte at det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå