L_Skywalker Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Da var mitt book cover case i boks. Virker helt grei til den prisen (101 kr) Forutenom at ett feste er knekt, som skal holde paden på plass i futuralet. Vet ikke helt om festene i Book Cover gjør jobben om et hjørne er knekt. Det er bare hjørnene som holder Note'n på plass. Men; hjørnet under Samsung-logoen skal være "knekt", ellers får man ikke tak i S-Pen. Åpning til S-Pen: (beklager fokus-miss) S-Pen: Logo-hjørnet: Lav profil: Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Er nok ett feste som er knekt. Ikke noe stort problem. Virker som om taben ligger godt i. Men ny vare skal jeg ha uansett Lenke til kommentar
L_Skywalker Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Er nok ett feste som er knekt. Ikke noe stort problem. Virker som om taben ligger godt i. Men ny vare skal jeg ha uansett Klart. Tydelig knekt den der. Kjedelig. Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Er det noken som har fått info om 6mnd HBO nordic? Kva må ein gjer den dagen tjenesten blir tilgjenglig for å aktivere gratisperioden? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Den er ikke tilgjengelig enda. Kommer snart ifølge samsung norge Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Vurderer å skaffe meg en slik en. Har Note 10.1 noen enorme ulemper i forhold til andre nettbrett i samme prisklasse? Spesielt interessert i muligheten for stylus selv om den sikkert aldri kommer til å bli brukt. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hvis du ikke kommer til å bruke stylusen, så er vel de fleste tester enige om at det finnes bedre brett for pengene, evt tilsvarende gode for mindre penger. Men stylusen fungerer bra, så hvis du har bruk for å ta notater etc så er det vel ingen alternativer, og brettet er for all del bra Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Føler egentlig ikke det finnes bedre brett der ute per dags dato, med tanke på pris. Denne taben er det første som har fungert feilfritt for min del, og jeg er på nr 5 på 1 1/2 år. 2 Asus og 3 Samsung tabs. Stylusen står for det meste i holderen sin, men er kjekk å ha. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Selv om man ikke bruker stylusen, så har brettet mye å by som. Som feks, multiview og den kraftige innmaten. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hei Noen som kan svare på om innmaten er den samme i 3G utgaven som i wifi utgaven? Kan du bruke bilnavigasjon på versjonen med kun wifi? Lenke til kommentar
76aki Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Skal tru om denne får Android 4.2 ? (Er klar over att 4.1 ikkje har komt endå...) Har hatt min i 4-5 dagar no og er stor fornøgde Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Galaxy Note 10.1 vil garantert få 4.2. Den er jo tross alt ca 4 måned eldre enn Nexus 10. Lenke til kommentar
dejavu57 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Heisann...Nå er jeg i nettbrettmodus igjen. Holdt i fjor på å kjøpe Sony Tablet,og ett av kjøpsargumentene var den smart-remoten som ble tilbudt,og høyt profilert i markedsføringen.Jeg sitter nemlig med 5 fjernkontroller + et par slike logitech greier som skal erstatte alle de andre,men som selvsagt ikke klarer det. Så var jeg innom en Elkjøp sjappe i dag,hvor personalet hårdnakket påsto at Noten IKKE hadde en smart-remote funksjon. Først etter at vi googlet "ir-port + Galaxy Note. 10.1" så ga de seg.Og dette selv om vi sto og holdt i ett eksemplar! Etter Googlingen var de fornøyd med et nytt salgsargument,men jeg merket stor skepsis til om den remoten i Note.10.1 ville virke. De argumenterte med at Samsung pleide å profilere funksjonalitet høyt, dersom den faktisk virket bra,og lavt om den ikke gjorde det.Og denne var ikke profilert i markedsføring i det hele tatt. Jeg ble så usikker at kjøpet ble utsatt.Så derfor spør jeg dere herrer på diskusjon.no som har brettet tilgjengelig:- -Virker Smart-remote funksjon i Note 10.1? -klarer 10.1 å dekode det meste av apparatur,eller har noen maskinpark som ikke støttes? Det er haugen på bildet jeg ønsker å erstatte- Supertaknemlig for tilbakemelding!! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Fungerer stort sett bra på de fleste apparater (TV, DVD/Bluray, Hi-fi, osv), men det kan være noen funksjoner som mangler. Jeg savner f.eks. en "eject" knapp, ellers er det en bra og velfungerende løsning Samsung har her. Litt uvant i begynnelsen, men man vender seg til det. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Heisann...Nå er jeg i nettbrettmodus igjen. Holdt i fjor på å kjøpe Sony Tablet,og ett av kjøpsargumentene var den smart-remoten som ble tilbudt,og høyt profilert i markedsføringen.Jeg sitter nemlig med 5 fjernkontroller + et par slike logitech greier som skal erstatte alle de andre,men som selvsagt ikke klarer det. Så var jeg innom en Elkjøp sjappe i dag,hvor personalet hårdnakket påsto at Noten IKKE hadde en smart-remote funksjon. Først etter at vi googlet "ir-port + Galaxy Note. 10.1" så ga de seg.Og dette selv om vi sto og holdt i ett eksemplar! Etter Googlingen var de fornøyd med et nytt salgsargument,men jeg merket stor skepsis til om den remoten i Note.10.1 ville virke. De argumenterte med at Samsung pleide å profilere funksjonalitet høyt, dersom den faktisk virket bra,og lavt om den ikke gjorde det.Og denne var ikke profilert i markedsføring i det hele tatt. Jeg ble så usikker at kjøpet ble utsatt.Så derfor spør jeg dere herrer på diskusjon.no som har brettet tilgjengelig:- -Virker Smart-remote funksjon i Note 10.1? -klarer 10.1 å dekode det meste av apparatur,eller har noen maskinpark som ikke støttes? Det er haugen på bildet jeg ønsker å erstatte- Supertaknemlig for tilbakemelding!! Var i samme situasjon som deg, masse fjernkontrollere Men Logitech harmony one tar ALT Så vidt testet ut Noten som fjernkontroll, men synes den blir tungvindt iforhold til Harmony One Lenke til kommentar
dejavu57 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg har harmony one...- Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Da har jeg mine tvil til at Note sin fjernkontroll programvare vilgjøre jobben bedre. Hos meg løser nå Harmony One alt Lenke til kommentar
dejavu57 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Da har jeg mine tvil til at Note sin fjernkontroll programvare vilgjøre jobben bedre. Hos meg løser nå Harmony One alt Du har garantert rett. Det var ikke Harmony one jeg hadde,men Harmony 600, som nok er en enklere modell. Men nå har jeg Note 10.1 og skjønner jeg må bruke litt tid til å sette dette opp. Foreløpig har jeg funnet av-på knapp på tv og forsterker. Må nok jobbe litt her,men får vente til Tuborgen slutter å virke- Hva er navnet på Canal Digitals siste tuner,mon...? Endret 16. november 2012 av dejavu57 Lenke til kommentar
L_Skywalker Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 ... Hva er navnet på Canal Digitals siste tuner,mon...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå