SG_93 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 hei jeg har nylig kjøpt meg et olympus VG-130 kamera og etter tidligere erfaring med digital kamera var det bare noen få instillinger å så var det klart til bruk når jeg har gådd igjennom instillingene som f.eks språk og klokke slett å vil prøve meg på å ta et bilde står det med hvit skrift med svart bakgrunn ! Skrivebeskytt noen som har vært borti dette før og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 minnekortet? Altså, er det et slikt kort med en bryter som skrivebeskytter kortet? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Begynn med minnekortet, det er en liten svitsj-bryter på siden for og beskytte kortet så man ikke ødelegger lagret materiale, sannsynligvis står den i posisjon "lock". Anbefaler deg også og formatere kortet i kameraet for å unngå korrupte filer på sikt, du burde også formatere ofte. Endret 22. mars 2012 av Nautica Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 det er et helt nytt SD kort men er det en bryter på selve kameraet som jeg skal trykke på? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) det er et helt nytt SD kort men er det en bryter på selve kameraet som jeg skal trykke på? Nei, på siden av kortet er det en liten bryter som står i posisjon "lock" Edit: her har du en link som forklarer dette på en enkel måte. Endret 22. mars 2012 av Nautica Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Tusen Takk for hjelpen dette hjalp Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Bare husk og formatere kortet i kameraet for uproblematisk bruk 1 Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 ok det skal jeg huske på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå