smort1 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 En grå hverdag! (2) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Litt morsomt du legger ut bilde fra samme sted,og nesten samme utsnitt også Så nå forventer jeg ett sommer bilde og ett høst bilde herfra også,så har vi de 4 årstider;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Litt morsomt du legger ut bilde fra samme sted,og nesten samme utsnitt også Så nå forventer jeg ett sommer bilde og ett høst bilde herfra også,så har vi de 4 årstider;) Takker Jan Erik! Kjekt at du skjønner "opplegget"! Kommer nok flere årstider ja! (Vivaldi har jo fire, uten sammneligning forøvrig).... Lenke til kommentar
40D Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg skjønner.. undres hva du jobber med Jeg tok med mitt Nikon coolpix 5400 på jobb en gang. Dette kamera har timelaps funksjon, Jeg laget likeså godt en animasjons film. Det tok ca. 2 timer. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Jeg skjønner.. undres hva du jobber med Jeg tok med mitt Nikon coolpix 5400 på jobb en gang. Dette kamera har timelaps funksjon, Jeg laget likeså godt en animasjons film. Det tok ca. 2 timer. Har flexitid jeg vettu.... Pønsker på timelaps fra loftsvinduet hjemme (245 moh med utsikt til hele panoramaet rett over fjorden)... Lenke til kommentar
40D Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Ja timelaps er gøy.. Spesielt der de bruker en dolly. Du har jo ymse utstyr så da har du vel det og du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg