Jan Høydal Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Lagerhuset Bildet er fjernet. Beskrivelse: I Hillevåg i Stavanger står dette forfalne lagerlokalet.... Tok bildet nå i solnedgangen i dag på vei til Prix'en - travelt å være småbarnsfar D7000, ISO200, f/10, 1/60, 16mm Ordnet høylyset litt, fargekontraster > Topaz Adjust > Topaz DeNoise Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ja her må det være mulighet for å hente riktig så mange motiver.Ser jo masser bare på hver port bort igjennom;) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Ja her må det være mulighet for å hente riktig så mange motiver.Ser jo masser bare på hver port bort igjennom;) Ja, det er en del motiver nede i denne bydelen. Jeg var på vei til Prix'en for å handle da jeg stoppet opp og tok dette bildet nå i ettermiddag - litt sånn i farta:) Skal prøve å få litt bedre tid en annen gang og ta med meg stativet - samt at timingen i forhold til lyset burde være mye bedre. Men Ok, jeg får se på det som et oppløpsbilde til bedre tider. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg