xcitu Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Valget står mellom 3 forskjellige lukkede vannkjølingsystemer: Corsair Hydro H60 Antec Kuhler 620 Antec Kuhler 920 Hvilken vil passe best for en stillegående PC? Hvilken ville du valgt? Hva ville vært best med tanke på støynivå, vannkjøling med 1 stk 120mm vifte eller 2 stk 120mm vifter? Hvis jeg vil montere en ekstra vifte på og for å unngå å gjøre et dårlig kjøp, hvordan kan jeg vite at mitt HK støtter alle viftene? Har dette HK og dette kabinettet som har en 22cm vifte på siden, en 120mm i toppen og en 120mm foran og bak(bak blir selvsagt brukt til vannkjølingen). Hvordan kan jeg vite at jeg har "plass" nok på HK til å ha en ekstra vifte? Beklager hvis det virker litt dumt, men klarer ikke å komme frem til en løsning selv. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Alle er like "stille" Hvis du er ute etter stillhet vil vanlig luftkjølere bråke en del mindre, du slipper nemlig støyen fra pumpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå