lknight Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) skal simpelthen ha en ny tlf, men trenger den ganske kjapt, til i morgen, faktisk! den har enkle krav: - SIMPEL å bruke ala tastene til f.eks Nokia 100 - ingen operatørlås - pris: rundt 300kr - bruksområde: bare ringe/sms'e/mms'e - ingen surfing etc. forstår at alternativene mine er svært begrenset, men vil allikevel sjekke mulighetene med dere først! er Nokia 100 det beste og safeste alternativet å gå for? PS: glemte å nevne at jeg har gavekort på 500kr til gode hos chess som jeg kan bruke på ny tlf. har de noen telefoner man kan gå for, kanskje? takk på forhånd! Endret 22. mars 2012 av lknight Lenke til kommentar
lknight Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 imponerende. ingen svar? er det ingen alternativer for meg? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Er jo ikke verre enn å gå i hvilken som helst elkjøp/clas ohlson eller liknende butikker og kjøpe det billigste de har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå