Aetius Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ny oppdatering gir enda flere viktige forbedringer for X100 Endelig er Fujifilm X100 "ferdig" Lenke til kommentar
picatta Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Er noen som har rapportert om "syk" forskjell i manuell fokus, var dette inkludert i denne oppdateringen? Til det bedre vel å merke. Hvis bør dette kanskje legges til i artikkelen? Endret 22. mars 2012 av picatta Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Akkurat lastet ned firmwaren merker ikke noe særlig forskjell i manuell fokus. auto fokus kan enda ikke styres fra FN. Du må fortsatt inn i menyen. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Noen forbedring i AF er ikke offisielt inkludert i denne oppdateringen, annet enn under videoopptak. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Funderer litt på å kjøpe en X100 nå som prisene er såpass lave og kameraet fortsatt er svært godt Lenke til kommentar
picatta Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Har alltid hatt en forkjærlighet for X100, men alle de negative tingene, mye pga firmware, gjorde at jeg gikk for D7000. X100 virker som ett du får mye, men mister andre viktige ting. Som AF, objektiv bytte, manuell fokus… Men det frister virkelig å kunne ha ett kamera som man alltid kan ha med seg, og som kan gi bilder som vanlige DSLR ikke kan gi, men med samme kvalitet om man er heldig å nailer ett bilde. Var noen som rapporterte fiks på manuell fokus, men må ha vært placebo Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 X100 er fortsatt ikke ferdig. Folk på DPreview klager på at AF med AFL/AEL knappen ikke fungerer skikkelig lenger når man har kamera i MF modus. Morsomt. Jeg har ikke merket noen forskjell på det, men bruker somm oftest AF-S Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg bruker praktisk talt kun MF med AF på AFL/AEL og har ikke merket noen endring siden forrige firmware. Greit, AF sliter i dårlig lys, men det har den jo alltid gjort på X100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg