Gå til innhold

TV 2 Sport - Hva går her? Har akkurat fått kanalene...

eveant

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat fått TV2 Sport-kanalene og jeg lurer på hva som går her? Det er vel en del Tippeligafotball som jeg ikke er så veldig interessert i, men har hørt at det går brasiliansk fotball her en gang i uka. Noen som kan fortelle litt om hva som går her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kamp fra Brasiliansk fotball, en fra portugisisk, ishockey, FC Fotball, sykling, et program som viser "utradisjonelle" idretter som pingpong, kunstløp, rytmisk gymnastikk osv.

Barclays Premier League World/Preview/Review så du kan se alle målene og høydepunktene fra engelsk fotball samt intervjuer.

Lenke til kommentar

En kamp fra Brasiliansk fotball, en fra portugisisk, ishockey, FC Fotball, sykling, et program som viser "utradisjonelle" idretter som pingpong, kunstløp, rytmisk gymnastikk osv.

Barclays Premier League World/Preview/Review så du kan se alle målene og høydepunktene fra engelsk fotball samt intervjuer.

Høres fantastisk ut. Når går den brasilianske kampen, og når går de "utradisjonelle idrettene"? Har de et fast sendetidspunkt eller sendedag?

Lenke til kommentar

Den sportsrevyen med de utradisjonelle idrettene går vel hver dag. Husker ikke sendetiden, men vil tippe ca. 18.00 eller ca. 22.00 muligens begge.

Brasiliansk/portugisisk liga går vanligvis fredag og/eller lørdag til varierende tidspunkt, vanligvis mellom 20.00 og 23.00.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er tilfeldig tror jeg. Har vel vært en stund siden de sendte fra Brasil nå, men det har kanskje noe med hvordan sesongen der er.

TV2 kjøpte rettighetene til høsten 2011, så skulle de ta en evaluering etter jul. Ny sesong starter 19.Mai så vi får jo se hva de gjør i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...