Karina Hulesangerhule Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hei. Jeg skal sette dvd-spilleren inne i en hylle og strømledningen og hdmi-en skal da gå gjennom et hull bak i veggen på denne hylla. Men jeg har et problem, og det er at hullet er for lite til at støpselet på strømledningen kan komme gjennom! Jeg har ikke mulighet eller verktøy til å lage hullet større, så det jeg lurer på er om jeg kan dra ut ledningen i andre enden. Den sitter utrolig hardt fast og mens jeg dro ble jeg usikker på om jeg faktisk kan dra den ut. Den ser slik ut: Så jeg tenkte jeg skulle høre her før jeg bare dro den ut og kanskje ødela spilleren. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Det ser ikke ut som det nei. Det du ser der er ikke en plugg, men beskyttelse for bøyninger på kabelen. Endret 22. mars 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Åja, takk. Synes den satt unormalt hardt fast, ja Takk for hjelpen, da sparte jeg 600 kroner på ny spiller Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hvis du fremdeles ikke har fått den igjennom hullet, hvorfor ikke bruke en kniv for å utvide det litt? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg fikk den inn. Brukte baufil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå