Gå til innhold

Hei! Kan noen gi med et råd?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal KANSKJE starte å skrive en engelsk historie.. Jeg skal skrive om olympiske guder som er frekke/slemme mot en ukjent gud. Den ukjente guden skal ta hevn på de frekke gudene, på en spennende måte.

Er det værd å skrive om det? eller er det bare så dårlig ide at kan kunne like så gjerne startet i første klassen igjen?

Videoannonse
Annonse

Tja, det kan godt bli en spennende historie det, og med olympiske guder antar jeg du mener de greske gudene? Du kan jo prøve å få med hvordan denne ukjente guden ikke er i panteon ol? Jeg er vel egentlig ikke veldig på bøker selv, men om du får frem at den ukjente guden er som en anti-helt (?), prøver å bekjempe ondt med ondt? og hvordan den underliggende, eller parallelle historien om hvordan menneskene blir påvirket negativt av hendelsene?

Du kan jo få han guden (som skal ta hevn) å lure de på en eller an måte ved feks å spre rykter i menneske verden at noe er funnet som er mere mektigere enn gudene og planter litt informasjon her å der å ser på at alle de andre gudene slåss og kjemper om ingenting og går virkelig igjennom mye drit for å komem seg dit feks må frigjøre noen "titaner " fordi de har spist en del av objekte som de må ha for å åpne kista etc og kranglingen som oppstår mellom de og in the power vacume kommer han til makten feks...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...