Klompisify Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hei! Jeg skal KANSKJE starte å skrive en engelsk historie.. Jeg skal skrive om olympiske guder som er frekke/slemme mot en ukjent gud. Den ukjente guden skal ta hevn på de frekke gudene, på en spennende måte. Er det værd å skrive om det? eller er det bare så dårlig ide at kan kunne like så gjerne startet i første klassen igjen? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 En gud som skal hevne seg på andre guder kan være en god historie, men olympiske guder, hva er det? guder som har deltatt i OL? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 En gud som skal hevne seg på andre guder kan være en god historie, men olympiske guder, hva er det? guder som har deltatt i OL? http://no.wikipedia.org/wiki/De_tolv_olympiske_guder Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Takk for ideen! ikke vær sånn da... Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Tja, det kan godt bli en spennende historie det, og med olympiske guder antar jeg du mener de greske gudene? Du kan jo prøve å få med hvordan denne ukjente guden ikke er i panteon ol? Jeg er vel egentlig ikke veldig på bøker selv, men om du får frem at den ukjente guden er som en anti-helt (?), prøver å bekjempe ondt med ondt? og hvordan den underliggende, eller parallelle historien om hvordan menneskene blir påvirket negativt av hendelsene? Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 kanskje det. Men det er vel ikke sånn at noen kan stjele ideen min nå, eller? Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Du kan jo få han guden (som skal ta hevn) å lure de på en eller an måte ved feks å spre rykter i menneske verden at noe er funnet som er mere mektigere enn gudene og planter litt informasjon her å der å ser på at alle de andre gudene slåss og kjemper om ingenting og går virkelig igjennom mye drit for å komem seg dit feks må frigjøre noen "titaner " fordi de har spist en del av objekte som de må ha for å åpne kista etc og kranglingen som oppstår mellom de og in the power vacume kommer han til makten feks... Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 kult, har fått masse ideer:P Men jeg håper ingen er så teite å stjeler ideen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå